دسته‌بندی نشده

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج-تعمیرات داکت اسپلیت شارپ -کولرگازی ایستاده اسپلیت

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج و حومه

هر وسیله ای اعم از یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشين لباسشویی، کولر گازی و…. شاید بعد از مدتی طولانی استفاده کردن از آن و به دلایلی دیگر خراب شود و به تعمیرات نیاز داشته باشد. یکی از این وسایل مهم کولر گازی می باشد که در فصل گرما یکی از ضروری‌ترین وسایل برقی به حساب می‌آید. ما به شما تعمیرگاهی بزرگ با تعمیرکارانی زبردست را معرفی می‌کنیم که سال هاست با کار در این عرصه خوش درخشیده اند. نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج با نام بابامرادی نامی آشنا برای کرج و حومه آن است. اگر کولر گازی شما در کرج و حومه هم به هر دلیلی خراب شده و هر مشکلی دارد می‌توانید با نمایندگی بابامرادی تماس بگیرد.

تعمیرات کولرگازی شارپ در محل

تا در کمترین زمان ممکن یکی از بهترین و کاربلد ترین و مجرب ترین تکنسین های زبردست خود را در تعمیر کولر گازی شارپ به محل شما اعزام نماییم. خدمات نمایندگی ما به صورت 24 ساعته می باشد پس در 7 روزهفته در خدمت شما هستیم. ما می‌دانیم که تعمیرات وسایل برقی یکی از نگرانی های افراد است و تعمیر آنها جای استرس و دلهره است، اما نمایندگی میراحمدی آسایش و رفاه و اعتماد مشتریان را در اولویت قرار داده است. پس نگران نباشید و تعمیر کولر گازی و اسپیلت‌های شارپ خود را به استادکاران مجرب ما در کرج بسپارید. شعبه های ما در کرج و حومه آن مانند:  گوهردشت، عظیمیه، هشتگرد، مهرشهر، فردیس، ملارد، رباط کریم، صفادشت، شهریار، اندیشه، مشکین دشت، اسلامشهر و اطراف کرج می‌باشد.نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج

چرا نمایندگی بابامرادی کرج را برای تعمیرات کولرگازی شارپ خود انتخاب کنیم ؟

تمامی تعمیرکاران ما تکنسین هایی زبر دست و کاربلد هستند که دارای تخصص، سوابق بسیار بالا و تجربه در زمینه تعمیرات کولرگازی‌های شارپ هستند. همچنین قابل ذکر است که قطعاتی که برای تعمیرات کولر گازی‌های شارپ در این نمايندگي تعمیر مصرف می شود همگی اورجینال بوده و دارای ضمانت نامه می‌باشند. ما نمایندگی تعمیر انواع و اقسام یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی شارپ، اجاق گاز، ماکروفر، جاروبرقی، در کرج و تمامی شهرهای حومه آن هستیم که در اسرع وقت و قیمتی بسیار مناسب نسبت به دیگر جاها به درخواست شما جواب خواهیم داد. رضایت شما تنها دارایی ماست.

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج و حومه شامل چه نوع خدماتی و برای تعمیر چه نوع کولرهایی می باشد؟

به نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ بابا میراحمدی خوش آمدید. خدمات و کارایی های ما در این نمایندگی در زمینه تعمیر انواع و اقسام کولر گازی های شارپ شامل: اسپلیت های  2 تکه شارپ، داکت اسپلیت های شارپ، کولر گازی پنجره ای شارپ، چیلر شارپ می‌باشد. بعضی از خدمات نمایندگی تعمیر بزرگ ما در تعمیرگاه مرکزی کولرگازی شارپ بابامیراحمدی  در کرج شامل:

نصب  کردن و راه اندازی کولرهای گازی شارپ 

رفع و دفع نشتی گاز و همچنین شارژ گاز کولر گازی های شارپ

همچنین نصب پمپ تخلیه (درین) موجود در کولرگازی های شارپ

تعمیر و درست نمودن برد الکترونیکی کولر گازی های شارپ

تعمیر نمودن و تعویض کردن کمپرسور آن ها

رفع نمودن  بوی بد و ناخوشایند در کولرگازی ها

رفع و تعمیر آبریزی در کولر گازی های شارپ

ودر آخر سرویس نمودن  سالیانه کولر گازی ها 

توسط این تعمیرگاه نامدار و مجهز می‌باشد.

سرویس کولر گازی شامل چه کارهایی می‌شود؟

در تعمیرگاه بابامیر احمدی تمامی کولر گازی ها نصب و تعمیر می‌شوند و جدا از تعمیرات لازم آنها، به طور کلی سرویس نیز می‌شوند تا در وسط کار مشکلی پیش نیاید و از خراب شدن زودرس آن به نحوی جلوگیری نمایند. سرویس هایی که در این تعمیرگاه انجام می‌شود به این نحو است:

سرویس و شستشوی نمودن کندانسور ( یونیت بیرونی) کولر گازی ها

شستن فیلتر آن و نظافت نمودن  کویل های اواپراتور (یونیت داخلی)

تست و آزمایش نمودن گاز در کولر گازی ها

همچنین آمپر گیری کمپرسور در کولر گازی ها

بازدید و اطمینان کامل از سالم بودن لوازم الکتریکی و الکترونیکی کولرگازی 

این نمونه سرویس هایی است که در این تعمیرگاه بی نظیر روی کولر گازی های شارپ شما انجام می‌گیرد و شما بعد از تعمیر و سرویس، کولرتان را مانند روز اول تحویل می‌گیرید.

چرا باید کولر گازی را هر 6 ماه یک بار سرویس کنیم؟

زیرا وجود گرد و غبار هایی که در طول سال یا ماه ها وارد کولر می‌شود موجب می‌شود کویل های کندانسور یا همان یونیت بیرونی در کولر گازی ها، که در هوای آزاد نصب شده است کثیف و خاک آلوده شوند پس شستشو نمودن و تمیز کاری های پی در پی و منظم، در این کویل‌ها موجب می‌شود شیوه و کارایی کولر گازی‌ها و تولید سرما و سرما سازی آن ها به درستی انجام بپذیرد. همچنین شستشو و تمیز نمودن  فیلترهای یونیت داخلی در کولر گازی ها موجب می‌شود که  پخش و گردش هوا در بین کویل های اواپراتور آن بسیار عالی بوده و پرتاب باد از آن  به درستی انجام شود و هوایی پاک و مطبوع داخل اتاق و محل کار شما پخش می‌شود. یکی دیگر از گزینه های مهم برای سرویس شدن نشت گاز است. در تست گاز و سرویس شش ماهه شما متوجه خواهید شد.

 

مناطق تحت پوشش تعمیرات شارپ

 

که آیا کولر گازی شما نشت گاز داشته است  یا خیر. در صورت نشتی گاز در کولر گازی،  قبل از هر چیزی ابتدا نشتی گاز آن برطرف شده و درست می‌شود و سپس برای آن شارژ گاز انجام می‌شود تا تولید و عملیات سرما سازی به شیوه  درست و بهتری صورت گیرد. همچنین آمپر گیری از کمپرسور موجب خـواهد شد که  از درستی و صحت کار کمپرسور اطلاع پیدا کنیم و آگاه شویم و اگر مورد مشکوکی  باشد هر چه زودتر آن را رفع نموده و برطرف شود تا کمپرسور کولر گازی نسوزد. نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج  و حومه آن گوهردشت، جهانشهر، گلشهر، مهرشهر، محمدشهر، فردیس، ملارد، اندیشه، شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، پرند است که با چندین سال سابقه درخشان تعمیرات کولر گازی های شارپ شما را به عهده می گیرد.

راهنمای خرید کولر گازی

اولین قدم برای خرید کولر گازی محاسبه BTU مورد نیاز شما می‌‌باشد. دومین مرحله برای انتخاب و خرید کولر گازی با مصرف انرژی پایین‌تر مثلا A+ یا بالاتر می‌باشد. یکی از مهمترین اطلاعاتی که برای خرید کولر گازی مورد نیاز می‌باشد و باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از: نوع پنل آن، قدرت و توان گرمایی و سرمایی آن، ظرفیت و ابعاد، وزن کولر و صدای کولر به هنگام کار آن است.

در ضمن توجه داشته باشید که مارک مشهور و معروف دلیل بر کیفیت خوب و درست نیست. همچنین به این توجه داشته باشید اسپیلت‌ها یا کولرهای دو تکه به فضای بیرونی بیشتری نیازمند هستند بنابراین قبل از هر چیزی به محل نصب آن نیز فکر کنید. همچنین  موتور بعضی از این کولرها مخصوص مناطقی است که هوایی  مرطوب و گرم دارند، پس باید به محل جغرافیایی و نصب کولر که قرار است کار کند خوب توجه نمایید. همچنین فراموش نکنید که  کولرهای پنجره‌ای نیازمند  برق بیشتری  نسبت به اسپیلت‌ها هستند و مصرف بالایی دارند. همیشه توجه داشته باشید که کولرگازی‌هایتان را از نمایندگی مجاز خریداری  کنید. به نوع گارانتی و شرایط موجود آن توجه داشته باشید. اگر به دلایلی کولر گازی‌هایتان به تعمیر نیاز داشت نزد یک تعمیرکار حرفه ای و با سابقه بروید که ما  نمایندگی تعمیر کولرگازی شارپ در کرج و گوهردشت، جهانشهر، گلشهر، مهرشهر، محمدشهر، فردیس، ملارد، مارلیک، شهریار، اندیشه، اسلامشهر، رباط کریم و پرند را به شما پیشنهاد می‌دهیم.تاچی

 

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج

 

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در کرج

نمایندگی بوتان اندیشه-نمایندگی های بوتان در اندیشه-نمایندگی پکیج بوتان شهرک اندیشه-آبگرمکن

 

تعمیر آبگرمکن در اندیشه -تعمیرکار ابگرمکن دراندیشه -سرویسکار ابگرمکن بوتان در اندیشه -بوتان

 

 

 

نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در کرج -تعمیرات اسپلیت داکت ایستاده تی سی ال در کرج

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
تماس فوری