دسته‌بندی نشده

تعمیرات پکیج در مارلیک / تعمیر پکیج مارلیک |تعمیرکار پکیج در مارلیک |نمایندگی پکیج مارلیک

تعمیرات پکیج در مارلیک

تعمیرات پکیج در مارلیک را با تیم تخصصی تاسیسات بابامرادی  نمایندگی بوتان در مارلیک  —- نمایندگی ایران رادیاتور در مارلیک —– نمایندگی تاچی در مارلیک بسپارید .ما با داشتن فروشگاه قطعات پکیج در مارلیک توانستن در صورت نیاز مشتری به قطعه و عدم اعزام سرویسکار این نوع همکاری را اتخاذ نماید. و در صورت تمایل به تعمیرات پکیج در مارلیک و نیاز به تعمیرکار پکیج در مارلیک میتوانید از طریق تماس با ما با مجموعه تماس گرفته.

تعمیرکار پکیج در مارلیک

تا تکنسین‌های با تجربه و زود در تعمیرات پکیج را در مارلیک برای شما اعزام نماید. در اینجا برای اینکه شما اطلاعاتی در رابطه با نحوه تعمیرات پکیج در مارلیک داشته باشید. اقدام به بررسی یک نوع پکیج بوتان جهت اطلاعات آشنایی با برنامه پکیج به همراه خطای آن نموده ایم. با توجه به هدف و رسالت وجودی مجموعه تاسیسات بابامرادی جهت جلب رضایت مشتریان در رابطه با تعمیرات پکیج در مارلیک هر گونه مشاوره و آموزش را می توانید.

سرویسکار پکیج مارلیک

از طریق همین صفحه اقدام جهت یادگیری نمایید با توجه به ارائه آموزش پکیج چیست و چگونه کار میکند در قسمت آموزش سریعاً به بحث اشنایی با قطعات پکیج و تعمیرات پکیج شوفاژدیواری می‌پردازیم. تعمیرات پکیج در مارلیک نیازمند یک سری اطلاعات در رابطه با مدار هیدرولیک پکیج میباشد پمپ سیرکولاتور پکیج چگونه کار میکند کلیه نباس ارائه شده در رابطه با تعمیرات فکر همگی در پکیج های :

ایران رادیاتور بوتان تاچی اخگر شاپه گلدیران فرولی ایساتیس آریستون شوفاژکار مرکوری بکسی لورچ سونیه دوال مکث الیت  رادیانت  وایلانت بارلی  بوش اماتیس بویلر ویزمن وستن  روکا  مگاترم  میشن  ایمرگاس  گرم ایران

یکسان نمی باشد.

 خدمات پکیج در مارلیک

فقط کافی است قطعات را به خوبی بشناسید در اینجا به پمپ سیرکولاتور اشاره می نماییم جهت سی بیشتر پمپ سیرکولاتور و نحوه تعمیرات پکیج در مارلیک و چگونگی تعمیر آن می‌توانیم به تاریخچه پمپ مختصر اشاره نماییم نیاز انسان به آب و جابجایی از آن نقطه‌ای به نقطه دیگر سبب شد که انسان به فکر ساخت دستگاهی که این مشکل را برطرف کند بیفتد اولین نمونه پمپ هایی که نیروی محرکه آن توسط انسان با حیوان تامین می شد.

اولین پمپ سانتریفیوژ ای در اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم توسط مهندسین فرانسوی و ایتالیایی ساخته شده و جایگاه وسیعتری در صنعت پیدا کرده است اساس مکش پمپ را می‌توان در تعمیرات پکیج هوای موجود در سطح زمین داره فشاری معادل ۱۴.۶ پوند بر اینچ مربع و یا یک کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می باشد لوله تحویل را در نظر بگیرید که یک انتهای آن بسته شده است اگر این را پر از آب کرده آن را به طور وارونه در تشک حاوی آب قرار دهید سطح آب در درون لوله رفت پایین می‌آید و این عمل تا تعمیرات پکیج در مارلیک زمانی که فشار هوای خارج و فشار حاصل از ستون آب به درون لوله به یک اندازه برسد ادامه خواهد یافت و اشاره ای نیز به اصول عملکرد پمپ دارد به شکل موجود در رابطه با پمپ همانطور که اشاره شد . کار این پدر اساس استفاده از نیروی گریز از مرکز می باشد.

تعمیر پکیج شبانه روزی مارلیک

نمایندگی ایران رادیاتور کرج هر جسمی که در یک مسیر دایره یا منحنی حرکت می‌نماید تحت تاثیر نیروی گریز از مرکز واقع می‌شود و جهت این نیرو به گونه‌ای است که تمایل دارد جسم را از محور یا مرکز دوران خود دور سازد پمپ سیرکولاتور به روی قسمت برگشت مدار گرمایش بعد از شیر سه طرفه قرار گرفته است و به علت دو موجود بودن دستگاه پمپ هم در مدار گرمایش و هم در مدارات مصرفی به کار خود ادامه می‌دهد نکته بسیار جالب در تعمیرات پکیج در مارلیک می باشد که زمانی که دستگاه شما دو مبدل هستش ۱۰۰ درصد در تامین آب گرم مصرفی تامین گرمایش رادیاتورها پمپ  صورت صد در صدی کار می‌کند.

سرویس پکیج در مارلیک

نمایندگی بوتان جنس بدنه پمپ سیرکولاتور از جنس مواد کامپوزیت می باشد که شیر هواگیری اتوماتیک نیز با بدنه پمپ یک تکه می باشد. در شروع اندازه پمپ برای چرخش روتور و پمپ گردش ها جریان الکتریکی راه انداز بیش از حد نرمال می باشد که به همین دلیل داخل جعبه جعبه برق  یک خازن وجود دارد . که در ابتدای راه اندازی تخلیه می گردد با توجه تعمیرات پکیج در مارلیک به نکات ارائه شده در این کمپ پیش شما باید نسبت به صحت عملکرد خازن پمپ اقدامات لازم را انجام بدید اگر می خواهید. خازن پمپ پکیج را تست کنید می‌توانید از مولتی متر استفاده نمایید. که اکثر تعمیرکار پکیج در مارلیک با استفاده از از مولتی متر این مشکل را مورد بررسی قرار خواهند داد.

تعمیر پکیج دوو در مارلیک

بعد از ارائه مطالب ذکر شده به شیر هواگیری اتوماتیک اتوبان می‌رسیم و در تخلیه شدن هوای مداربسته به صورت خودکار می باشد. مشخص شده داخل یک شناور لاستیکی قرار گرفته و در صورت وجود هوا در سیستم هوا بالای شناور قرار گرفته و سطح آب داخل آن پایین می آید در نتیجه شیر شناور بازمی‌گردد. و هوای بالای شناور تخلیه می گردد و تعمیرات پکیج و اکثر است که با آبریزش و ترخیص از زاویه اتومات روبه رو شدید نسبت به سرویس کردن اتوکد و فن نفره آن اقدامات لازم را انجام دهید.

تعمیر پکیج درمارلیک تعمیرات پکیج دیواری درمارلیک نمایندگی مجازفروش وتعمیرپکیج دیواری درمارلیک

نمایندگی پکیج بویلر تا بتوانید نسبت به خروج نمودن آب از اتوونت جلوگیری نمایید. البته کلیه تعمیرکار ۱۸ مارلیک نسبت به این موضوع را دارا میباشد. این موضوع برای مشتریان نوشته شده است تا اطلاعات لازم را در رابطه با این موضوع داشته باشند مبدل حرارتی اصلی حرارتی که برای انتقال حرارت موثر بین دو سیال گاز با مایع به دیگری استفاده می گردد از تعمیرات پکیج در مارلیک رایج‌ترین مبدل های حرارتی رادیاتور و خودرو و رادیاتور شوفاژ است مبدل های حرارتی در صنایع مختلف از جمله گرم کردن فضا سرد سازی تهویه مطبوع جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد

نمایندگی پکیج در مارلیک

مکانیزم انتقال حرارت به صورت جابجایی و هدایت می باشد . مبدل حرارتی استی به روی بخش بالای محفظه احتراق قرار داده شده است و وظیفه آن گرم کردن آب مدارس اولیه مدار گرمایش در اثر گرمای تولید شده در عمل احتراق می باشد. چنانچه اگر مبدل شما دارای سوراخ شدگی هایی در داخل است .نمایندگی آریستون تعمیرکار پکیج در مارلیک نمی‌توانند نسبت به تعمیرات مبدل شما اقدام لازم را به عمل آورند چرا که تعمیرات پکیج در مارلیک صرفاً در خرابی مبدل تعویض آن می باشد بعد از ارائه این توضیح اهیم دو مبدل حرارتی شامل یک کوه و تعداد زیادی فیلم ها می‌توان می باشد.

با توجه به اینکه این مبدل وظیفه گرم کردن آب گرم نمایش را بر عهده دارد شامل قسمت هایی خواهد بود بعد از ارائه مطالبی در رابطه با نوع شود نسبت به ارائه توضیحات در رابطه با مبدل صفحه ای می پردازیم مبدل صفحه یا مبدل دوم مبدل های حرارتی از تجهیزات حرارتی بسیار پر مصرف در صنایع مختلف می باشد مبدل های صفحه یکی از انواع این تجهیزات می باشد که حدود یک قرن مورد صنایع شده است. دلایل مزایای بالای آن ضریب تعمیرات پکیج در مارلیک انتقال حرارت بالاتر بازده بیشتر حجم وزن کمتر سهولت بررسی سوز دایم و تعمیرات سهولت تغییر سخت انتقال حرارت قیمت کمتر و کنترل راحت در فرآیند نسبی به مبدل های پوستی لوله ای رایج می باشد.نمایندگی ایساتیس در مارلیک

انواع مختلف پکیج

پکیج ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر یک را در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می دهند.. پکیج دیواری و پکیج زمینی از انواع پکیج می باشند که نوع زمینی آن دارای مخزنی از آب گرم می باشد که با خروج آب گرم از آن مجددا از آب گرم پر خواهد شد..

اما پکیج زمینی از دسته پکیج های محبوب می باشد که بسیاری از افراد به علت سایز کوچک و بازدهی بالا از این نوع پکیج استفاده می کنند.. سنسورهایی در پکیج های دیواری وجود دارد که زمانی که شیر آب گرم باز می شود،، پکیج روشن شده و تولید آب گرم می کند..

 تعمیرات پکیج پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی پکیج شاپه یک برند قدیمی و معروف در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال 1358 با تولید رادیاتورهای آلومینیومی آغاز کرد و سپس با گسترش محصولات خود در زمینه انواع رادیاتور و وسایل گرمایشی مانند پکیج ها دیواری،، حوله خشک کن ها،، لوله های چند لایه،، مشعل های صنعتی و خانگی و … به یکی از شرکت های بزرگ در خاورمیانه تبدیل شد و بسیاری از محصولات خود را به دیگر کشورها صادر می کند..

یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت،، پکیج ایران رادیاتور می باشد که تولید پکیج دیواری و زمینی از سال 1383 توسط این شرکت انجام می شود.. این شرکت به تعمیرات پکیج در مارلیک  تولید انواع مختلفی از پکیج های دیواری و زمینی می پردازد که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند..

پکیج فن دار،، پکیج بدون فن،، پکیج دیجیتال،، پکیج آنالوگ و پکیج های یه،، دو و چند مبدله از انواع پکیج های ایران رادیاتور می باشند..

پکیج ایران رادیاتور آنالوگ دارای چراغ های کوچکی می باشد که در حالت عادی روشن می باشند.. در صورت بروز مشکل در پکیج این چراغ ها شروع به روشن و خاموش شدن می کنند..

اما در پکیج های دیجیتال نحوه نمایش خطاها به شکل دیگری است و در صفحه نمایش پکیج خطاها با اعداد خاصی نمایش داده می شوند..  در این مطلب به  عیب یابی و رفع خطاهای پکیج ایران رادیاتور پرداخته شده است..

  نحوه تعمیر پکیج به همراه لیست خطاهای پکیج

گاهی ممکن است مشکلات و خرابی هایی در پکیج ایران رادیاتور به وجود آید که این خرابی ها می تواند در قسمت سنسورهای پکیج،، خرابی در برد کنترل،، قطع شدن ترموستات ایمنی،، ایراد در ترمستور و … باشد..

نمایندگی پکیج ایمرگاس ایمرگاس در مارلیک  در پکیج های ایران رادیاتور دیجیتال این مشکلات توسط کدهایی که بر روی صفحه نمایش پکیج ظاهر می شوند قابل تشخیص می باشند و با آگاهی از این کدها می توان به راحتی به عیب یابی دستگاه پرداخت.. در ادامه به انواع کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور و رفع عیب آنها اشاره خواهد شد..

پکیج ایران رادیاتور دارای مدل های متنوعی می باشد که کد ارورها در هر یک متفاوت می باشد کد خطاهای مدل های M24ff،، E24ff،، eco22f و b24ff با مدل های L24CF،،  L24FF و K24FF متفاوت می باشد..در ادامه به بررسی ارورهایی که هر یک از مدل ها ممکن است نشان دهند پرداخته شده است..

 ارور 30 و 40 

در صورتی که این کد بر روی دستگاه ظاهر شود نشان دهنده ایراد در برد پکیج می باشد.. در صورت مشاهده این ارور نیاز است تا به بررسی سیم های ارتباطی پرداخته شود..

ارور 80 پکیج ایران رادیاتور

یکی دیگر از کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور ارور 80 است که این خطا می تواند ناشی از فعال شدن ترموستات ایمنی 105 می باشد

ارور 40 60 70 

زمان هایی وجود دارد که فن دستگاه خاموش می باشد اما پرشر سوئیچ دود وصل می باشد و این می تواند در عملکرد پکیج مشکل ایجاد نماید.. همچنین ممکن است تعمیرات پکیج در مارلیک رله برد دچار مشکل شده باشد و این ارورها نمایش داده شوند.. در صورت مشاهده این ارورها لازم است تا رله برد و یا پرشر سوئیچ تعویض شود..

ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور

این ارور در دو حالت ممکن است رخ دهد.. یک حالت آن زمانی است که فن پکیج روشن می باشد و احتمال مشکلاتی مانند اختلال در پرشر و بسته شدن مسیر دودکش وجود داشته باشد.. همچنین در صورتی که فن کثیف باشد و با این وجود کار کند،، این خطاها نمایش داده می شوند..

حالت دیگر زمانی است که فن دستگاه کار نمی کند و این خطا نمایش داده شده است.. در این حالت تنها مشکلی که می تواند وجود داشته باشد مسدود شدن مسیر فن می باشد و برای رفع این خطا باید فن دستگاه را بچرخانید که اگر چرخید نشان دهنده خراب شدن برد پکیج می باشد و باید رله برد را عوض کرد..

رفع ارور 40 70 80 پکیج ایران رادیاتور

در پکیج های دیواری کلید حرارتی وجود دارد که دمای بالا را شناسایی و تشخیص می دهد.. گاهی این امکان وجود دارد که این کلیدها،، دمای بالا را تشخیص دهند اما Ntc دما را در حالت طبیعی نشان دهد.. در چنین مواقعی ارور 40 70 80 نمایش داده می شود که علت آن می تواند ناشی از رسوب گرفتن مبدل و یا وجود مشکل در سنسور Ntc باشد.. در این موارد برای برطرف کردن مشکل باید مبدل اصلی پکیج را رسوب زدایی نمود و در صورت رفع نشدن ارور،، سنسور Ntc را عوض کرد..

تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور روشن نشدن پکیج‌ها

علت روشن نشدن پکیج گلدیران و علت روشن نشدن پکیج بوتان و یا پکیج ایران رادیاتور می‌تواند متفاوت باشد.. سازندگان دستگاه این علت‌ها را به صورت جزئی در دفترچه راهنمای خرید پکیج و راه اندازی آن قید نمی‌کنند..

اکنون بسیاری از این دلایل تخصصی هستند و شما نیازمند کمک یک تعمیرکار پکیج مجرب که به تعمیر تمامی برندهای پکیج تسلط دارد،، هستید تا مشکل را برطرف نمایید.. گاهی این مشکل با یک هواگیری پکیج درست می‌شود و گاهی تعمیر پکیج به صورت تخصصی نیاز دارد.. اما در ادامه مواردی که می تواند به پیدا کردن علت روشن نشدن پکیج کمک کند،، پرداخته ایم..نمایندگی پکیج مرکوری 

تعمیرکار پکیج بوتان و رفع علت روشن نشدن پکیج

اگر در مورد هزینه‌ها و اجرت تعمیرکار پکیج دغدغه دارید،، بهتر است بدانید تاسیسات بابامرادی این فرصت را فراهم کره است که شما می‌توانید تنها با ثبت درخواست خود در کوتاه‌ترین زمان از مجرب‌ترین متخصصان قیمت پیشنهادی را دریافت کنید.. تعمیرات پکیج در مارلیک این نکته را فراموش نکنید که نرخ‌های پیشنهاد شده به شما بر اساس معیارهای مشخصی و منطبق بر معیارهای تصویب شده در اتحادیه خواهد بود،،

شما با سپردن کار به متخصصان مجرب دیگر نیازی نیست نگران خرید قطعات و تصویه آن‌ها باشید،، چرا که متخصصان حرفه‌ای با کیفیت‌ترین قطعات را جهت برطرف کردن مشکل روشن نشدن پکیج،، برای دستگاه شما خریداری می‌کنند و آن‌ها را با فاکتور به شما ارائه خواهند داد.. پس دیگر نگران هزینه‌ها نباشید و قبل از درخواست نهایی برای اعزام تعمیرکار،، قیمت‌های پیشنهادی هریک از آنان را مشاهده و با هم مقایسه کنید..نمایندگی پکیج ترمودینامیک 

تعمیرات پکیج در استان البرز

نمایندگی پکیج ایتالترم در مارلیک  علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور،، بوتان و…… می تواند دلایل زیادی داشته باشد،، که باید به درستی عیب یابی شود و پس از تشخیص علت روشن نشدن پکیج به برطرف کردن آن از راه درست پرداخت؛ در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم..

تعمیرات پکیج در مارلیک نمایندگی ایران رادیاتور در مارلیک تعمیرات پکیج در مارلیک نمایندگی بوتان در مارلیک

اما یکی از رایج ترین دلایل روشن نشدن پکیج،، افت فشار آب،، برق،، گاز است.. زمانی که با مشکل روشن نشدن پکیج روبرو شدید،، بهترین کار در مرحله اول چک کردن فشار آب،، برق و گاز می باشد؛ باید بررسی کنید و ببینید که فشار این سه مورد تنظیم است یا نه،، زیرا پکیج برای کار کردن به طور مستقیم با این موارد در ارتباط می‌باشد..

برای پیدا کردن علت روشن نشدن پکیج بهتر است در ایتدا،، فشار آب خانه را از طریق شیرها،، برق خانه و خصوصا فیوزهای مرتبط با دستگاه پکیج را از طریق نمایندگی پکیج مگاترم جعبه فیوز و فشار گاز خانه را از طریق شیرهای گاز بررسی کنید..

نمایندگی تعمیرات پکیج در مارلیک

اگر بعد از بررسی موارد بالا متوجه علت روشن نشدن پکیج نشدید،، در مرحله بعد باید به بررسی دستگاه خود بپردازید و تمامی لوله و شوفاژهایی که به دستگاه متصل است را بررسی و مواردی را که در ادامه بیان می کنیم،، بررسی کنید..

نمایندگی پکیج سلتیک ارتباط با علت روشن نشدن پکیج بوتان و ایران رادیاتور،، باید توجه داشته باشید که هنگامی که هر یک از این دستگاه ها دچار مشکل می شود،، خطاها به صورت کدهایی در دستگاه نشان داده می شود که با مراجعه به دفترچه دستگاه،، می توانید به راحتی مشکل را عیب یابی کنید..

اگر پکیج شما نمایشگر اعلام خطا ندارد،، باید حتما برای تعمیر پکیج بوتان و سایر برندها خود به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید یا از متخصصی مجرب برای عیب یابی دستگاه خود کمک بگیرید.. در ادامه مقاله به برسی مهم‌ترین علت های روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور و سایر برندها خواهیم پرداخت..

تعمیرکار پکیج تاچی در مارلیک

یکی از ایراداتی که در حین راه تعمیرات پکیج در مارلیک اندازی و استفاده از پکیج بوتان و دیگر برندهای پکیج ممکن است با آن مواجه شوید،، روشن نشدن آن است.. در ادامه به بررسی تخصصی‌تر علت‌های روشن نشدن پکیج پرداخته‌ایم.. پس هر یک از دلایل را بخوانید و آگاه شوید..

اب کافی در  لوله‌های پکیج وجود ندارد..

اصلی‌ترین علت روشن نشدن پکیج،، افت فشار آب دستگاه است.. همه‌ی پکیج‌ها به صورت پیش‌فرض مجهز به یک سیستم خاموش کردن خودکار هستند و یکی از مواردی که موجب فعال شدن این سیستم می‌شود،، کمبود فشار است.. بنابراین تشخیص و پکیج در این شرایط وضعیت را برای روشن کردن پکیج بهبود می‌بخشد..

نمایندگی پکیج ناوین برای بررسی میزان فشار آب در مخزن،، باید از عقربه ای که زیر پکیج است استفاده کرد که میزان درست این عدد بین 1و 2 می باشد ،، زمانی که این عقربه عددی کمتر از 0..5 باشد باعث روشن نشدن پکیج می‌شود.. اگر به کمک شیر فشار آب،، میزان فشار آب افزایش پیدا نکرد،، باید کار را به یک تعمیر کار پکیج بسپارید..

تعمیرات پکیج تاچی در مارلیک

هوا گرفتن پکیج به عنوان رایج‌ترین علت روشن نشدن پکیج شناخته می‌شود.. چرا که این امکان وجود دارد که مقدار هوای موجود در لوله‌ها و شوفاژهای شما بیش از حد مجاز باشد و در آن صورت امکان انتقال آب گرم از پکیج به شوفاژها برای دستگاه مقدور نخواهد بود.. در این شرایط،، شما شاهد خاموش شدن پکیج به صورت خودکار خواهید بود و پس از آن با ریست کردن پکیج و تنظیم فشار آب مخزن هم مشکل حل نمی‌شود..

پس نسبت به هواگیری پکیج و دیگر برندها اقدام کنید،، اگر مشکل بازهم باقی ماند،، احتمالا پمپ دستگاه دچار ایراد شده است و به جای آب،، هوا را به لوله‌های پکیج پمپاژ می‌کند..تعمیرات پکیج در مارلیک  اینجا باید کار را به یک متخصص بسپارید،، رفع عیوب پمپ پکیج برای شما امکان‌پذیر نیست..

تعمیرات پکیج گلدایران در مارلیک

آب اکثر مناطق ایران سختی زیادی ندارد اما برای اطمینان معمولا یک دستگاه سختی‌گیر یا رسوب گیر پکیج در مدار لوله‌ها نصب می‌شود.. اگر پکیج شما سختی‌گیر آب ندارد و بیشتر از 1 سال است که از پکیج استفاده می‌کنید،، ممکن است پکیج یا جایی از مدار آب آن دچار گرفتگی ناشی از رسوبات شده باشد..

نمایندگی پکیج پایونیردر این شرایط اقداماتی مثل تعویض فیلتر رسوب گیر پکیج یا عملی مشابه گرفتن سختی آب در مسیر پکیج در عملکرد دستگاه تاثیر بسزایی دارد.. برای رسوب‌زدایی از لوله‌های پکیج باید درخواست خود را در فرم سفارش ثبت کنید..

تعمیرکار پکیج گلدایران در مارلیک

دستگاه برای آنکه بفهمد مصرف گاز پکیج به صورت صحیح در حال انجام بوده و سوخت کافی برای روشن شدن شعله تامین است،، از یک الکترود استفاده می‌کند؛ اگر این الکترود دچار مشکل شود یا فاصله‌ی الکترود با شعله‌ی آتش در اثر گرما زیاد شده باشد،، پکیج به صورت خودکار خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود..

با یک انبر دست کمی الکترود را به آرامی به شعله نزدیک کنید،، اگر مشکل حل نشد،، یا الکترود کلا خراب شده است و یا مشکل از آن نیست.. (پیشنهاد مطالعه پیچ تنظیم شمعک آبگرمکن مخزنی)

علت روشن نشدن پکیج برخی مواقع تحت تاثیر بروز ایراد در روند عملکرد این قطعات است.. بنابراین با در نظر گرفتن ویژگی‌های هر پکیج،، نسبت به رفع مشکل روشن ماندن شعله پکیج اقدام کنید..

 علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی پکیج باکسی رعایت فاصله‌ی استاندارد از سقف یا مانع بالای پکیج در حین نصب دودکش پکیج بسیار اهمیت دارد،، اگر فاصله مناسبی نباشد این امکان وجود دارد که دودکش دستگاه به درستی قادر به تخلیه دود نباشد و پس از مدتی با گرم شدن ناشی از تجمع دود و تغییر شکل آن،، دود دستگاه به شکل صحیح خارج نشود..

این نکته را به خاطر داشته باشید که اکثر پکیج‌ها مجهز به سنسورهایی هستند که در صورت تجمع دود،، دستگاه را فورا خاموش می‌کنند.. چنانچه پس از آن شما دستگاه را مجددا روشن کنید،، پس از مدتی کار کردن شاهد خواهید بود که دوباره به صورت خودکار خاموش می‌شود..

تعمیرات پکیج ایساتیس در مارلیک

نمایندگی پکیج رادیانت پکیج بیش از حد گرم می‌کند..بنا به دلایل بسیاری ممکن است پکیج بیش از اندازه گرم شود،، در این حالت دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود و در پکیج‌های دیجیتالی معمولا بوق ممتد یا منقطعی برای چند ثانیه از دستگاه شنیده خواهد شد و پیغام خطای مرتبطی نیز بر نمایشگر ظاهر می‌شود.. گرم شدن پکیج همانند یافتن علت یکسره روشن ماندن پکیج نیاز به تخصص کافی دارد.. 

دلایل بوجود آورنده این مشکل ممکن است در روند کلی دستگاه اختلال ایجاد کند بنابراین برای رفع تعمیرات پکیج در مارلیک این قبیل معایب پکیج باید با افراد متخصص و آگاه به کد خطاهای پکیج در ارتباط باشید..

تعمیرات پکیج آریستون در مارلیک

نمایندگی پکیج آماتیس چنان چه همه‌ی حالت‌های فوق را بررسی کردید و علت روشن نشدن پکیج را نیافتید و دستگاه پکیج شما همچنان کار نمی‌کند،، احتمال دارد سیستم مرکزی و برد پکیج بوتان و دیگر برندها دچار ایراد شده باشد که اتفاقا مشکل رایجی در میان برندهای مختلف پکیج در بازار کشور است.. در این حالت حتما باید مشکل را به یک متخصص و تعمیرکار پکیج بسپارید..

تعمیرات پکیج در مارلیک شبانه روزی

هنگام روشن نشدن پکبج ایران رادیاتور،، چراغ قرمز پکیج روشن می‌شود.. گاهی با ریست کردن پکیج و راه اندازی مجدد دستگاه برطرف می‌شود.. اما اگر چراغ بعد از ریست شدن،، روشن ماند؛ باید آن را با یک تعمیرکار در میان بگذارید و برای تعمیر پکیج خود اقدام کرد تا علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج را بررسی کند..

علت روشن نشدن شمعک پکیج؟؟؟؟؟؟

علت روشن نشدن شمعک پکیج غیر از وجود مشکل در سیستم جرقه‌زنی و گاز ورودی به پکیج،، می‌تواند از خراب شدن خود شمعک نیز باشد.. ابتدا یکی از شیرهای آب گرم خانه را باز کنید،، سپس با استفاده از یک فندک بلند سعی کنید شعله‌ی پکیج را به صورت دستی روشن کنید،، اگر پکیج روشن شد و بدون مشکل به کار خود ادامه داد،، پس باید شمعک دستگاه توسط یک تعمیرکار پکیج تعویض شود..

تعمیر پکیج در مارلیک

نمایندگی پکیج شوفاژکار بهترین پکیج و نمونه‌های بسیار پیشرفته نیز تحت تاثیر نصب غیر اصولی یا موارد بیان شده ممکن است با مشکل روشن نشدن مواجه باشند.. اگر همچنان پکیج شما ارور می‌دهد،، درست کار نمی‌کند و علت روشن نشدن پکیج نامشخص است،، باید مشکل را به کمک یک تعمیرکار پکیج مجرب برطرف کنید؛ زیرا تعمیر و تعویض قطعات پکیج به دلیل حساسیت بالای این دستگاه و نیز خطرات کار با آن،، به افراد عادی توصیه نمی‌شود..

رفع  ارور 40 80 ایران رادیاتور

زمانی که سنسور دود در پکیج فعال گردد این ارور نمایش داده می شود که در این صورت نیاز است تعمیرات پکیج در مارلیک تا مسیر خروجی دودکش را چک کرد تا دچار انسداد نشده باشد.. همچنین کلاهک ها نیز باید کنترل گردند و در نهایت چک کردن ترموستات پکیج به رفع این خطا کمک می کند..

ارور 50 60 70

در مواقعی که این ارور نمایش داده می شود نشان از خراب بودن سنسور Ntc می باشد که برای رفع آن نیاز به تعویض این سنسور می باشد..

رفع 40 70

امکان دارد که مدار پکیج دچار کم آبی شود و در این صورت خطای 40 70 ظاهر می گردد که شیر پرکن مدار پکیج را باز کرد تا زمانی که فشار آن به مقدار 1 بار برسد..

50 70 80

دیگر کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور بررسی ارور 50 70 80 است،، زمانی که سنسور Ntc  مدار برگشتی دچار مشکل باشد این ارور ظاهر می گردد که می تواند ناشی از باز بودن مدار پکیج باشد..

60 70 پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که سیستم ضد یخ پکیج فعال شود ارور ذکر شده ظاهر می گردد.. کد 60 80 نیز نشان دهنده همین وضعیت می باشد و جزء خطاهایی نیست که نیاز به برطرف کردن آن باشد به این دلیل که ضد یخ به عنوان یک عامل برای محافظت از پکیج می باشد..

رفع خطای 70 پکیج رادیاتور

دیگر ارور کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور که باید مورد بررس قرار بگیرید ارور 70 است.. زمانی که دمای مدار گرمایش مابین 105-89 درجه سانتیگراد برسد،، سیستم ارور 70 را نمایش می دهد.. در این حالت می توان مبدل پکیج را اسید شویی نمود.. همچنین مشکل می تواند به علت خرابی در پمپ دستگاه و یا ارتفاع شعله می باشد که برای رفع این خطاها باید به بررسی و کنترل این قطعات پرداخت..

ارور 50 80

در صورتی که سنسور Ntc باز تعمیرات پکیج در مارلیک باشد سیستم این خطا را می دهد..
خطاهای گفته شده مربوط به پکیج مدل m24ff بود و مدل های دیگر پکیج ایران رادیاتور دارای خطاهای دیگری می باشند.. در ادامه به خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل L24ff پرداخته خواهد شد..

تعمیر کار آنلاین پکیج در مارلیک

زمانی که فن روشن است اما سوئیچ دود قطع می باشد این خطا ظاهر می شود که می تواند ناشی از کثیف بودن فن و یا خرابی پرشر باشد.. همچنین احتمال مسدود شدن مسیر دودکش پکیج نیز وجود دارد.. این احتمالات زمانی است که فن دستگاه کار کند.. اما در صورتی که فن کار نکند تنها مشکل به علت مسدود بودن مسیر دودکش می باشد..

برای رفع این خطا باید فن را با دست چرخاند و در صورتی که چرخش صورت گرفت نشان دهنده خرابی در برد می باشد و باید نسبت به تعویض رله برد اقدام نمود..

رفع خطای E10 پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که سنسور دود در پکیج فعال شود این خطا ظاهر می شود که برای رفع آن باید مسیر خروجی دودکش و کلاهک ها و همچنین ترموستات دستگاه بررسی گردند..

 E1 پکیج ایران رادیاتور

اگر مقدار آب مدار پکیج کم باشد ارور E1 ظاهر می شود و باید شیر مدار را باز کرد تا آب به داخل مدار برود..

 E31

اگر مدار پکیج خراب باشد این کد ظاهر می گردد و Ntc دستگاه را باید تعویض نمود..

E81 پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که پمپ دستگاه خراب شود و یا ارتفاع شعله بالا باشد و یا این که کلید حد خراب باشد،، باعث می شود تا کلید حرارتی دما را بالا تشخیص داده اما  Ntc این دما را طبیعی نشان دهد.. برای برطرف شدن این خطا باید پکیج را رسوب زدایی نمود و پمپ و کلید را نیز بررسی کرد و در صورت وجود مشکل در آنها نسبت به تعویض آنها اقدام نمود..

 E2 ایران رادیاتور

در صورتی که گاز پکیج قطع گردد و یا قسمت جرقه زن پکیج و یا قسمت تشخیص شعله یا شیر گاز برقی خراب باشد امکان تشکیل شدن شعله در پکیج وجود نخواهد داشت و برای رفع آن نیاز است تا قسمت های ذکر شده را بررسی نمود..

پکیج دیواری یکی از وسایل پرکاربرد در بیشتر منازل می‌باشد که اگر روشن نشود مطمئنا باعث آزار و اذیت شما خواهد شد. روشن نشدن پکیج دیواری دلایل مختلفی دارد تعمیرات پکیج در مارلیک که برای رفع آن ابتدا باید علت روشن نشدن پکیج دیواری را شناسایی کنید. برای تشخیص علت روشن نشدن پکیج دیواری در ادامه این مقاله با تاسیسات بابامرادی همراه باشید.

تعمیر کامل پکیج در مارلیک

روشن نشدن پکیج ، یکی از بخش های مهم عیب یابی پکیج بوتان را شامل می شود. خاموش شدن پکیج های دیواری به علت های مختلفی صورت می گیرد.

علت: کمبود جریان گاز، رسوب گرفتگی یا نفوذ هوا در لوله ها، خراب شدن پمپ آب و بروز مشکل در شمعک پکیج، خراب شدن برد پکیج بوتان از علل اصلی روشن نشدن پکیج دیواری بوتان به شمار می روند.

راه حل: بررسی جریان گاز ورودی، اولین اقدام در جهت رفع مشکل می باشد. پس از اطمینان حاصل کردن از وجود جریان گاز، می بایست سایر قطعات پکیج مورد ارزیابی قرار گیرند. ضمنا، در صورت ایجاد رسوب، انجام رسوب زدایی توسط تعمیرکار پکیج شوفاژ دیواری، از بهترین راهکارها در این زمینه محسوب می شود.

تعمیر پکیج مارلیک

یکی دیگر از بخش های عیب یابی پکیج بوتان به خاموش شدن پکیج مربوط می شود. در بروز این مشکل نیز عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند.

علت: نبود جریان گاز، باز نبودن شیرهای آب، نشتی پمپ آب، خرابی ترموستات و نوسان در فشار آب را می توان از مهم ترین دلایل بروز این مشکل برشمرد.

راه حل: مطمئن شدن از وجود جریان گاز و باز بودن شیرهای آب، بررسی سلامت قطعاتی مانند پمپ آب و ترموستات و عدم نوسان در جریان آب ورودی به پکیج، از راهکارهای موثر برای رفع این مشکل محسوب می شوند.

تعمیرات پکیج مارلیک

در برخی مواقع، پکیج بوتان با حالت انفجاری و با صدای بسیار زیاد شروع به کار می کند.

علت: تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن با مشعل، زیاد بودن فشار گاز شیر برقی و بسته شدن و رسوب گرفتگی منافذ سوراخ میله جرقه زن، در روشن شدن انفجاری پکیج بسیار تاثیرگذار می باشند.

راه حل: در صورت رسوب گرفتگی میله جرقه زن، غالبا با کشیدن سنباده نرم، نسبت به تمیز کردن و رفع رسوبات آن اقدام می کنند. به منظور جلوگیری از بروز خسارات و حوادث احتمالی، ضمن خودداری کردن از تعمیر خودسرانه پکیج، مناسب است که این فرآیند توسط تعمیرکاران باتجربه انجام شود.

سرویس پکیج در مارلیک

بروز نشتی در دستگاه را می توان از دیگر موارد عیب یابی پکیج بوتان قلمداد نمود. عدم رسیدگی به این مشکل می تواند به تدریج منجر به خرابی سایر قطعات پکیج شود.

سوراخ شدن یا خرابی بخشی از پکیج،تعمیرات پکیج در مارلیک  عامل اصلی نشت آب از دستگاه به شمار می آید. وجود هرگونه ترک یا شکاف در مبدل حرارتی، فرسوده شدن اتصالات و ایجاد نشتی در پمپ آب، دیگر علل نشت آب از پکیج دیواری بوتان را در بر می گیرد.

با بررسی لوله ها و اتصالات پکیج می توان منبع نشتی را پیدا کرده و در صورت لزوم نسبت به محکم کردن و شیلنگ های دستگاه اقدام نمود. در صورت سوراخ شدن مخزن پکیج، برای رفع نشتی باید از خدمات تخصصی تعمیرکاران و سرویس کاران پکیج بهره گرفت.

تعمیرکار پکیج بویلر در مارلیک

زرد بودن رنگ شعله، از جمله مشکلات رایج پکیج دیواری بوتان تلقی می گردد. در تغییر رنگ شعله پکیج عوامل مختلفی دخیل هستند.

علت: عدم رسیدن هوای کافی و مسدود شدن و گرفتگی مسیر دودکش، از مهم ترین علل تغییر رنگ شعله به حساب می آید. عدم خروج دود تولید شده ناشی از فرآیند احتراق از دودکش، موجب زرد شدن رنگ شعله پکیج می شود.

راه حل: قرار دادن پکیج در محلی که هوای کافی وجود داشته باشد و تمیز کردن مسیر دودکش، از راهکارهای مناسب برای رفع این مشکل تلقی می گردد.

تعمیرکار پکیج آریستون در مارلیک

تولید سروصدای اضافی در هنگام کارکرد، یکی از مشکلات شایع انواع پکیج های دیواری به شمار می آید.

علت: ایجاد سروصدا از رسوب گرفتن و نفوذ هوا در لوله های پکیج ناشی می شود.

راه حل: انجام رسوب گیری و هواگیری پکیج در رفع این مشکل کمک شایانی می نماید. هواگیری دستگاه ضمن تخلیه هوای موجود در لوله ها، کارکرد بهینه و مطلوب سیستم را رقم می زند.

تعمیرکار پکیج در مارلیک 24 ساعته

از دیگر موارد عیب یابی پکیج بوتان می توان به تولید و انتشار بوی سوختگی و دود، اشاره کرد. در صورت استشمام بوی گاز می بایست ضمن جدی گرفتن موضوع، در اسرع وقت درصدد رفع آن برآمد.

علت: فرسودگی و آسیب دیدن لوله و اتصالات و نصب نادرست دودکش می تواند منجر به ایجاد این مشکل شود.

راه حل: بررسی اتصالات و لوله‌های گاز و اطمینان حاصل کردن از نصب اصولی دودکش، از راهکارهای تاثیرگذار در جلوگیری از انتشار بوی دود و گاز پکیج می باشد.

در مقاله دیگری به صورت جامع به بررسی علت بوی گاز پکیج پرداخته ایم . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید.

 تعمیرات تخصصی پکیج در مارلیک

دلیل نمایش ارور e01 در پکیج های بوتان را باید در عدم تشکیل یا تشخیص شعله دانست.

مطمئن شدن از باز بودن شیر گاز، ریست کردن پکیج و بررسی و تنظیم سیم یون تشخیص شعله، از راه حل های موثر برای برطرف ساختن کد خطای E01 محسوب می شود.

 ارور E02 پکیج 

نمایش کد خطای e02،تعمیرات پکیج در مارلیک  حکایت از فعال شدن کلید حرارتی پکیج در پی افزایش بیش از اندازه دمای آب مدار گرمایش دارد.

معیوب شدن پمپ و عدم گردش جریان آب مدار گرمایش، در بروز این مشکل بسیار تاثیرگذار است. تعمیر یا تعویض پمپ سیرکولاسیون، تنها چاره رفع ارور E02 پکیج دیواری بوتان می باشد.

 ارور E03 پکیج 

معیوب شدن و خرابی فن و پرشر سوئیچ هوا، از اصلی ترین علل نمایش کد خطای E03 پکیج بوتان می باشد.

ریست پکیج بوتان، مطمئن شدن از باز بودن مسیر دودکش و تعویض پرشر سوئیچ هوا در صورت خرابی، از روش های مناسب در جهت رفع ارور e03 قلمداد می گردد.

 ارور E04 پکیج 

افت فشار بار و پایین بودن جریان آب مدار گرمایش، دلیل اصلی نمایان شدن ارور e04 می باشد.

باز کردن شیر پرکن پکیج در تنظیم شدن فشار بار دستگاه می تواند موثر باشد.

نمایش ارور E06 (خرابی سنسور دما) و ارور E09 (معیوب بودن پمپ آب)، از دیگر موارد عیب یابی پکیج بوتان قلمداد می گردد.

تعمیرات پکیج شاپه در مارلیک

در ابتدا برای تشخیص علت روشن نشدن پکیج دیواری می‌توانید سیم برق آن را بررسی کنید و مطمئن شوید تعمیرات پکیج در مارلیک به برق وصل است.
اگر سیم به برق وصل بود و باز هم با روشن نشدن پکیج دیواری مواجه شدید باید پریز برق را بررسی کنید اگر مشکل داشت که باید تعمیر شود در غیر اینصورت مشکل از دو شاخه است.
اگر پس از بررسی دو شاخ متوجه شدید که مشکل از آن نیست باید بدانید که سیم کشی داخلی قطع شده است و باید آن را تعمیر کنید.

تعمیرات پکیج در مارلیک بویلر

در برخی موارد علت روشن نشدن پکیج دیواری خرابی شمعک است.
در این حالت زمانی که می‌بینید گاز باز است و همه قسمت‌های پکیج به درستی کار می‌کند ولی پکیج روشن نمی‌شود باید بدانید که علت آن خرابی شمعک است در این حالت باید آن را تعویض کنید.

تعمیرات پکیج البرز

در برخی موارد که با روشن نشدن پکیج دیواری مواجه می‌شوید می‌توانید جرقه زن را بررسی کنید.
در صورتی که جرقه زدید و شعله پکیج گاز بیرون داد ولی روشن نشد می‌توانید از یک کبریت و یا فندک کمک بگیرید و با کمک مقاله نحوه روشن کردن پکیج دیواری ، پکیج را روشن کنید اگر پکیج روشن نشد علت روشن نشدن آن خرابی جرقه زن است که باید تعویض شود.
یکی دیگر از مواردی که پیش می‌آید این است که فاصله بین جرقه زن و شعله افتاده است و گاز به جرقه زن نمی‌رسد که بخواهد پکیج را روشن کند در این حالت باید آن قسمت پکیج تعمیر شود.

تعمیرات پکیج در مارلیک باضمانت

یکی دیگر از علت‌های که باعث روشن نشدن پکیج دیواری می‌شود این است که گاز قطع است که در این حالت باید با اداره گاز تماس بگیرید تا مشکل آن را برطرف کند.
همچنین ممکن است فشار گاز کم باشد و نتواند به شعله برسد و آن را روشن کند برای تعمیر پکیج در این حالت باید دسته گاز را تا آخر باز کنید اگر مشکل از آن بود که رفع خواهد شد در غیر اینصورت این مشکل را هم باید اداره گاز برطرف کند.

نمایندگی تعمیر پکیج مارلیک

همه وسایل برقی‌ها مانند انسان که دارای مغز است دارای برد می‌باشند یعنی برد در هر وسیله برقی مانند مغز عمل می‌کند.
همه دستورات و کارهای که پکیج انجام می‌دهد توسط برد مدیریت می‌شوند.
در صورتی که یکی از قطعات برد خراب شوند به صورت کلی باعث از کار افتادن پکیج خواهد شد برای رفع این مشکل باید با استفاده از مولتی متر آن را شناسایی کرده و تعویض کنید.
همچنین در برخی موارد علت روشن نشدن پکیج دیواری سوختن برد به صورت کلی است که در این حالت باید برد را به صورت کلی تعویض کنید.

فروش قطعات پکیج در مارلیک

در برخی موارد علت روشن نشدن پکیج دیواری مسدود بودن و یا نصب غیر استاندارد دودکش می‌باشد.
در این حالت زمانی که پکیج را روشن می‌کنید تعمیرات پکیج در مارلیک دود به درستی از پکیج خارج نمی‌شود و پکیج‌ها دارای یک خاصیت می‌باشند، زمانی که دود درون آن‌ها جمع می‌شود پکیج به صورت خودکار خاموش می‌شود.
در این حالت اگر دوباره پکیج را روشن کنید متوجه خواهید شد که دیگر روشن نمی‌شود.
برای رفع این علت روشن نشدن پکیج دیواری می‌توانید دودکش را باز کرده و به صورت مناسب و استاندارد آن را ببندید و یا آن را بررسی کنید و اگر به هر دلیلی مسدود بود آن را تخلیه کنید.

تعمیرات پکیج به صورت 24 ساعته

در بیشتر موارد علت روشن نشدن پکیج دیواری خرابی ترموستات است.
خرابی ترموستات باعث می‌شود که به درستی دمای آب پکیج را تشخیص ندهد و در زمان نامناسب پکیج خاموش شود و اگر بخواهید آن را روشن کنید روشن هم نشود.
خرابی ترموستات در بیشتر موارد علت خاموش و روشن شدن مداوم پکیج هم می‌شود.
برای رفع مشکل باید ترموستات را به صورت کلی تعویض کنید و یا اینکه ممکن است مشکل از قطعی یکی از سیم‌های متصل به آن باشد که با وصل کردن آن مشکل برطرف شود.

در صورتی که علت روشن نشدن پکیج شما هیچکدام از موارد گفته شده نبود باید جهت عیب یابی و تعمیر آن از تیم حرفه ای و متخصص تاسیسات بابامرادی کمک بگیرید.

تعمیرات برد پکیج در مارلیک

باید بگویم که همه پکیج‌ها ساختاری شبیه به هم دارند اما به دلیل اینکه سازنده هر برند یک شرکت خاص است و ممکن است در برخی چیزهای کوچک به یکدیگر شبیه نباشند.
به صورت کلی علت روشن نشدن پکیج دیواری‌ها شبیه به هم اند ولی در اکثر مواقع در موارد کوچک شبیه به هم نیستند و علت روشن نشدن پکیج‌ها در برندهای مختلف متفاوت است.
در اکثر مواقع با مطالعه دفترچه راهنما و یا ارورهایی که روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود می‌توان علت روشن نشدن پکیج دیواری در هر برند را شناسایی کرد.
در ادامه شما را با علت روشن نشدن پکیج دیواری در انواع برندهای مختلف آشنا خواهیم کرد با تاسیسات بابامرادی همراه باشید.

سرویس کامل پکیج در مارلیک

علت روشن نشدن پکیج دیواری ایساتیس در اکثر مواقع خرابی فن می‌باشد که برای تعمیر آن باید فن را ابتدا بررسی کنید و هر قسمتی از آن که دچار مشکل بود را برطرف کنید.
اگر مشکل فن برطرف نشد تعمیرات پکیج در مارلیک باید به صورت کلی آن را تعویض کنید چرا که احتمال دارد فن به صورت کلی سوخته باشد.
از دیگر دلایل روشن نشدن پکیج ایساتیس بروز مشکل در پرشر سوئیچ است که با تعویض آن می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

رسوب گیری پکیج در مارلیک

علت روشن نشدن پکیج دیواری آلزان می‌تواند کم بودن فشار آب باشد.
در صورتی که فشار آب کم باشد پکیج اصلا روشن نمی‌شود و همین امر سبب روشن نشدن پکیج آلزان شما خواهد شد.
در این حالت اگر پمپ به درستی کار کند ممکن است است این مشکل بروز پیدا نکند اما اگر پمپ مشکل داشته باشد مطمئنا پکیج روشن نخواهد شد.

تعمیرات انلاین پکیج در مارلیک

برای پیدا کردن علت روشن نشدن پکیج دیواری می‌توانید به قسمت بالا مراجعه کنید و مشکل اصلی را بیابید.
در صورتی که مشکل پکیج شما از موارد بالا نبودند باید بگویم که رادیاتورهای پکیج رسوب گرفته اند و اجازه کار کردن و روشن شدن به پکیج نمی‌دهند.
برای رسوب گیری و برطرف کردن علت روشن نشدن پکیج باید به تاسیسات بابامرادی مراجعه کنید.

تعمیرکار پکیج سیمات در مارلیک

علت روشن نشدن پکیج دیواری بوتان می‌تواند نشتی آب از رادیاتورها باشد.
زمانی که آب از رادیاتورهای روی شعله پکیج نشتی می‌کند ممکن است آب وارد شعله‌ها شده و اجازه روشن شدن به پکیج را ندهد و همین امر سبب روشن نشدن پکیج دیواری بوتان خواهد شد.
برای برطرف کردن مشکل روشن نشدن پکیج دیواری باید نشتی رادیاتورها را گرفته و یا آن را به صورت کلی تعویض کنید.

تعمیرات پکیج سیمات در مارلیک

علت روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور می‌تواند مسدود بودن سوراخ‌های شعله باشد.
در صورتی که سوراخ‌های شعله پکیج مسدود شده باشند گاز از داخل آن‌ها عبور نمی‌کند و پکیج هم روشن نخواهد شد.
برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید با استفاده از یک شیء تیز آن‌ها را تمیز کنید تا مشکل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور شما برطرف شود.

تعمیرات پکیج بیتا در مارلیک

علت روشن نشدن پکیج دیواری آریستون می‌تواند خرابی پمپ پکیج شما باشد.
در صورتی که پمپ پکیج خراب باشد نمی‌تواند آب را به درستی به بیرون از پکیج انتقال دهد و زمانی که آب راکد باشد و نتواند خارج شود پکیج خاموش شده و دیگر روشن نخواهد شد.
برای تعمیر پمپ پکیج می‌توانید بهتعمیرات پکیج در مارلیک  مقاله آموزش تعمیر پمپ پکیج دیواری مراجعه کنید و مشکل روشن نشدن پکیج آریستون را برطرف کنید.

تعمیرات پکیج لورچ در مارلیک

علت روشن نشدن پکیج دیواری لورچ می‌تواند خرابی شیر سه طرفه باشد.
زمانی که مشکل از شیر سه طرفه باشد قفل می‌شود و اجازه عبور آب را نمی‌دهد و همین مشکل باعث روشن نشدن پکیج خواهد شد.
خرابی شیر سه طرفه در اکثر مواقع می‌تواند علت گرم نشدن آب پکیج باشد.

برای برطرف کردن این مشکل پکیج دیواری لورچ باید شیر سه طرفه را تعویض کنید.

نمایندگی پکیج ایرانی خارجی

در این بخش می‌خواهیم به شما بگویم که علت پیشنهاد تاسیسات بابامرادی برای تعمیر روشن نشدن پکیج دیواری به شما چیست؟
برای تعمیر پکیج دیواری بهتر است که از یک مرکز تخصصی تعمیر پکیج معتبر با سابقه کاری بالا کمک بگیرید و تاسیسات بابامرادی این مزیت را دارد.
تعمیرکاران حرفه ای و کار بلد از دیگر مزایای تاسیسات بابامرادی است که به پکیج شما آسیب وارد نمی‌کنند و در بهترین حالت آن را عیب یابی کرده و تعمیر می‌کنند.
همچنین باید بگویم از دیگر مزیت‌های تاسیسات بابامرادی تعمیر پکیج در محل است.
ثبت سفارش آنلاین هم یکی دیگر از مزایای آن‌ها است که باعث صرفه جویی در وقت مشتری‌ها خواهد شد.

سرویس پکیج منظم دستگاه شما را از خرابی های اساسی که هزینه های هنگفت تعمیر به دنبال دارد در امان نگه می دارد پس با اطمینان به سرویسکار پکیج تاچی مرکز تعمیرات پکیج تاچی در دیجی  تماس بگیرید و بازدهی و طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

عمر پکیج شما به نحوه استفاده و نگهداری آن بستگی دارد. نحوه صحیح نگهداری از پکیج باعث افزایش طول عمر آن می شود، به همین دلیل سرویس سالیانه یا حداقل 6 ماه یک بار باید توسط تکنسین های حرفه ای صورت گیرد.

تعمیرات پکیج ایتالیایی در مارلیک

(*-*) عیب یابی تخصصی کدهای خطا پکیج تاچی

(*-*) رسوب زدایی پکیج دیواری تاچی

(*-*) سرویس پلوت دستگاه تاچی

(*-*) هواگیری رادیاتاب پکیج Tachi

(*-*) چکاب کلی و سرویس دستگاه

(*-*) سرویس شعله پکیج

(*-*) شستشو کامل پکیج (در صورت نیار)

(*-*) سرویس و تعمیر قطعات (و تعویض در صورت نیاز)

تعمیرات پکیج خارجی در مارلیک

مرکز تعمیرات لوازم خانگی تاسیسات بابامرادی با داشتن چندین سال سابقه کار و ارائه گارنتی 6 ماه،تعمیرات پکیج در مارلیک به کار گیری قطعات ارجینال و همچنین تعمیرات انواع پکیج ها نظیر: تعمیر پکیج بوش، تعمیر پکیج مرکوری، تعمیر پکیج والتر، تعمیر پکیج لامبرت بهترین خدمات را به مشتریان عزیز خود عرضه می کند.

تعمیرات پکیج ایرانی در مارلیک

اگر مشکلات زیر در کارکرد پکیج خود مشاهده کردید، باید برای تعمیر پکیج دیواری تاچی اقدام کنید:

  • گرم نکردن آب مصرفی
  • روشن نشدن پکیج
  • انفجاری روشن شدن
  • نشتی آب
  • گرمای نامطلوب رادیاتورها
  • سرو صدای غیر طبیعی

 خطای پکیج تاچی

(*-*) ارور E1 به علت نقص در احتراق، تشکیل شعله و یا ثابت نمی شود.

نقص در اتصال سیم برق، شیر گاز، فشار گاز بیش از حد زیاد یا کم است. در قسمت برد مدار الکتریکی جرقه می زند، شیر گاز قطع می باشد و الکترود جرقه زن خراب است یا در معرض حرارت نمی باشد، شیر گاز سیت 845 کثیف شده و مدار خروجی گاز قطع می باشد.

(*-*) ارور E2 به علت گرم شدن بیش از حد.

احتمالا مدار رفت و برگشت یا شیر رادیاتورها بسته می باشد، ( یعنی روسوب گرفته است)  اتصال برد، سیم فیوز حد قطع شده است ، فیوز حد خراب است و سبب ایجاد دمای کاذب می شود، پمپ دستگاه یا شیر برقی سوخته است،  مدار بای کس کثیف شده است و باز مانده است.

(*-*) ارور E3 به علت نقص در تحویه

فشر سوییچ فن خراب است، فن خراب است، یا پروانه فن شکسته است، ولتاژ برق ضعیف است، اتصال برد مدار یا سیم مدار قطع شده است، پروانه فن با اشیا خارجی درگیر می باشد، مسیر دود کش درون دیوار گرفته است، فشر آب معیوب است، تعمیرات پکیج در مارلیک یا لوله متصل به آن مسدود است، پمپ آب خراب است، سیم مدار یا اتصال برد قطع شده است، فشار آب کم است.

(*-*) ارور E4 به علت کمبود آب

(*-*) ارور E6 به علت نقص در حسگر ان اتی سی دمای آب گرم بهداشتی

حسگر ان اتی سی دمای آب گرم، معیوب است. اتصال سیم برد یا سیم مدار قطع شده است.

(*-*) ارور E7 به علت نقص در حسگر ان اتی سی دمای مدار گرمایش

حسگر ان اتی سی دمای گرمایش معیوب است، اتصال سیم برد یا سیم مدار قطع شده است.

تعمیرات پکیج با تعمیرکار تخصصی

(*-*) تولید سر وصدا توسط دستگاه، فشار گاز ثابت نیست، شعله صدا ایجاد می کند، صدای پروانه فن، صدای پمپ. داخل لوله آب هوا وجود دارد.

(*-*) اگر منزل گرم نمی شود سیستم مسدود است، شیر سیستم گرمایشی مسدود است یعنی آب رفت و برگشتی گرمایشی یا دچار رسوب می گردد یا شیر رادیاتور بسته است شیر سیستم گرمایشی مسدود است داخل لوله آب هوا وجود دارد، بخصوص داخل حوزینگ پمپ، مقاومت سیستم بیش از حد زیاد است. و تعداد رادیاتور ها کم است.

(*-*) دستگاه روشن است اما آب گرم از شیر خارج نمی شود: در دستگاه های دو مبدله شیر برقی، گیربکس عمل نمی کند، که ممکن است به علت خرابی برد یا پمپ آب باشد، توربین پروانه شکسته یا گیر کرده، فلوسنتور حسگر جریان آب خراب است خروجی آب بهداشتی مسدود است. مبدل حرارتی رسوب گرفته است و فشار آب کم است.

ضمانت تعمیرات

(*-*) ارور E1 به علت نقص در احتراق، تشکیل شعله و یا ثابت نمی شود.

(*-*) ارور E2 به علت نقص در تحویه عدم وصل کنتاکت در لحظه استارت اولیه فن، توسط فچر سوییچ فن

(*-*) ارور E3 به علت نقص در تحویه  عدم قطع کنتاکت در لحظه اتمام کار فن توسط فچر سوییچ فن

(*-*) ارورE4 به علت گرم شدن بیش از حد

(*-*) ارور E5 نقص در سنسور دمای آب سرد ورودی

(*-*) ارور E6 به علت نقص در حسگر ان اتی سی دمای آب گرم بهداشتی

(*-*) ارور E7 به علت نقص در حسگر ان اتی سی دمای مدار گرمایش

(*-*) ارور E8  نقص در مدار الکتریکی که خرابی برد است

(*-*) ارور E9 نقص در کمبود فشار آب

تعمیر انواع پکیج های زمینی و دیواری در مارلیک

(*-*) ارور E1 فرشر سویچ نقص در تحویله،

(*-*) ارور E2 نقص در حسگر ان اتی سی دمای مدار گرمایش

(*-*) ارور E3 نقص در حسگر

(*-*) ارور E4 نقص به علت داغ شدن بیش از حد

(*-*) ارور E5 نقص در مدار شیر گاز

(*-*) ارور E6 نقص در احتراق، ممکن است به علت عدم تشکیل شعله باشد.

(*-*) ارور E7 نقص در شعله

(*-*) ارور E8 نقص در فشار گاز

(*-*) ارور E9 نقص به علت یخ زدگی

(*-*) ارور EB نقص به علت وجود شعله، بعد از بسته شدن شیر گاز، زمانی که این ارور را مشاهده کردید حتما دستگاه را از برق بکشید. زیرا دستگاه غیر قابل استفاده است و احتمال آتش سوزی وجود دارد.

(*-*) ارور EP نقص درکمبود فشار آب

تعمیرات فوری پکیج در مارلیک

(*-*) ارور E1 نقص در تحویله،

(*-*) ارور E2 نقص در حسگر ان اتی سی دمای مدار گرمایش

(*-*) ارور E3 نقص در حسگر ان اتی سی دمای آب گرم بهداشتی

(*-*) ارور E4 نقص به علت داغ شدن بیش از حد

(*-*) ارور E5 نقص در مدار شیر گاز

(*-*) ارور E6 نقص در احتراق، ممکن است به علت عدم تشکیل شعله باشد.

(*-*) ارور E7 نقص در شعله

(*-*) ارور E8 نقص در فشار گاز

(*-*) ارور E9 نقص به علت یخ زدگی

(*-*) ارور EB نقص به علت وجود شعله، بعد از بسته شدن شیر گاز، زمانی که این ارور را مشاهده کردید تعمیرات پکیج در مارلیک حتما دستگاه را از برق بکشید. زیرا دستگاه غیر قابل استفاده است و احتمال آتش سوزی وجود دارد.

(*-*) ارور EP نقص درکمبود فشار آب

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در مارلیک

تعمیر پکیج بوتان در مارلیک

تعمیر پکیج تاچی در مارلیک

تعمیر پکیج آریستون در مارلیک

تعمیر پکیج آلزان در مارلیک

تعمیر پکیج آماتیس در مارلیک

تعمیر پکیج لورچ در مارلیک

تعمیر پکیج ناوین در مارلیک

تعمیر پکیج شوفاژکار در مارلیک

تعمیر پکیج گلدیران در مارلیک

تعمیر پکیج مرکوری در مارلیک

تعمیر پکیج بوش در مارلیک

تعمیر پکیج اخگر در مارلیک

تعمیر پکیج دئوترم در مارلیک

تعمیر پکیج فرولی در مارلیک

تعمیر پکیج بارلی در مارلیک

 

تعمیر پکیج شاپه در مارلیک تعمیر پکیج ایساتیس در مارلیک تعمیر پکیج بویلر در مارلیک تعمیر پکیج ویزمن در مارلیک تعمیر پکیج آلتای در مارلیک تعمیر پکیج ایرفل در مارلیک تعمیر پکیج ایمرگاس در مارلیک تعمیر پکیج رادیانت در مارلیک تعمیر پکیج ایتالترم در مارلیک تعمیر پکیج روکا در مارلیک تعمیر پکیج لامبرت در مارلیک تعمیر پکیج مگاترم در مارلیک تعمیر پکیج وستن در مارلیک تعمیر پکیج میشن در مارلیک تعمیر پکیج آلکسیا در مارلیک تعمیر پکیج ویلانت در مارلیک تعمیر پکیج نیووارم در مارلیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
تماس فوری