دسته‌بندی نشده

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج مهرشهر عظیمیه گوهردشت فردیس شهریار

مهرشهر، گوهر شهر، حصارک، کیانمهر، باغستان، گلشهر، محمدشهر

نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا در کرج

نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا در کرج مجموعه‌ای از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای را گرد هم آورده تا در صورت نیاز و خرابی انواع محصولات مدیا بالاخص کولرهای گازی مدیا در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. این گروه مجرب ضمن داشتن مدارک معتبر در این زمینه دوره‌‌های تکمیلی را در رابطه با محصولات مدیا و تعمیر آن‌ها طی کرده و در کارنامه خود دارند. متخصصان حرفه‌ای ما با استفاده از قطعات اورجینال اصلی و دارای ضمانت به کمک شما شتافته و در اسرع وقت مشکل لوازم خانگی شما را حل می‌کنند پس اگر کولرگازی مارک مدیای شما دچار مشکل شده گروه تخصصی ما در کمترین زمان ممکن در هر نقطه کرج که باشید مانند: مهرشهر، گوهر شهر، حصارک، کیانمهر، باغستان، گلشهر، محمدشهر، کارخانه قند هفت تیر، عظیمیه، برغان، حسین آباد، اشتراکی موذن، آزادگان، خیابان آبان، بلوار دانش و خلاصه در تمام شهرهای حومه کرج برای خدمات رسانی به شما حاضر شده و مشکل کولرگازی مدیای شما را حل می‌کنند. جهت برقراری ارتباط فقط کافیست با شماره‌های ما تماس حاصل فرمایید یا از طریق فرم آنلاین درخواست سرویس، درخواست خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن همکاران ما با شما تماس گرفته و جهت بررسی و رفع مشکل کولرگازی مدیای شما اقدام لازم را انجام دهند.در کنار نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا 

۱. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

 ۲. دارا بودن متخصصانی که تخصص‌شان تعمیر کولرگازی مدیا و محصولات مدیاست.

۳. ارائه ضمانت نامه شش ماهه پس از تعویض قطعات و تعمیر

۴. ارائه 10٪ تخفیف در صورت ثبت فرم آنلاین درخواست سرویس.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی مدیا 

اکثریت لوازم خانگی برقی موجود در بازار از کارت گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند وسیله شما در صورت مشکل وخرابی و داشتن کارت گارانتی براحتی قابل تعویض و تعمیر بدون صرف هزینه است اما در صورت پایان زمان گارانتی و یا مفقود شدن کارت می‌توانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی محصولات مدیا بالاخص کولرهای گازی مدیا تماس حاصل فرمایید و از ارائه بیشترین خدمات با بهترین کیفیت مطمئن باشید. متخصصان حرفه‌ای ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر و راه اندازی محصولات مدیا با ارائه خدمات منحصر بفرد و خاص رضایت شما را جلب خواهند کرد، فقط کافیست با شماره‌های ما تماس حاصل فرمایید در هر نقطه کرج و حومه که باشید نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا در کرج از جمله: مهرویلا، فردیس، مارلیک، شهریار، اندیشه، ماهدشت، صفادشت، شاهین ویلا، دهقان ویلا، هشتگرد، اسلام شهر، رباط‌کریم، پرند، ملارد، مشگین دشت، کمال شهر، فردوسیه، شاهد شهر، نسيم شهر، صبا شهر، سلطان آباد، ادران، چهار دنگه، باقرشهر، شهر قدس در اسرع وقت جهت بررسی و رفع مشکل کولرگازی مدیا  نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج شما حاضر خواهند شد.

درباره شرکت مدیا و انواع کولرهای گازی مدیا بیشتر بدانیم 

شرکت مدیا Midea یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده دستگاه های تهویه مطبوع، سرمایشی، گرمایشی، لوازم خانگی و الکترونیکی در دنیا است، که در سال‌ 1968 در کشور چین تأسیس شده و امروزه یکی از 5 برند معتبر تولید کننده در جهان است. البته کمپانی مدیا تولید لوازم و تجهیزات تهویه مطبوع را از سال 1985 آغاز کرد و در سال 1995 با امضای توافقنامه با شرکت توشیبا ژاپن در راستای بالابردن سطح کیفیت تولیدات خود به ویژه کولرگازی و اسپلیت قدم بزرگی برداشت. در ساخت کولرگازی و اسپلیت‌های مدیا از ظرافت و طراحی فوق‌العاده‌ و با کیفیت بالا استفاده شده است. در ساخت انواع کولرگازی مدیا از کمپرسورهای روتاری و پیستونی استفاده شده است همچنین از مبردهای R22 و R410a استفاده می‌شود که جزو گازهای دوستدار محیط زیست می‌باشد در برخی از مدل‌های اسپلیت مدیا قطعه‌ای به نام کیت اینورتر وجود دارد که باعث می‌شود کولرگازی کم مصرف شود. 

اقدامات نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا در کرج

از اقدامات نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا می‌توان به سرعت عمل بالا در جوابدهی و اقدام دراسرع وقت با اولین تماس شما با این مرکز می‌باشد، اشاره کرد زیرا به محض دریافت تماس از طرف مشتری ما تکنیسین‌های مجرب خود را به محل اعزام و به بررسی مشکل کولرگازی مدیای شما خواهیم پرداخت که در صورت امکان تعمیر کولرگازی شما در منزل انجام شود، اما در صورت بررسی از طرف متخصصان ما و تشخیص اینکه محصول شما جهت رفع مشکل احتیاج به تعویض قطعات دارد یا نه نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا به شما این اطمینان را می‌دهد که از قطعات اصلی و اورجینال شرکت مدیا جهت تعمیر لوازم شما استفاده کرده و در نهایت هیچ مشکلی برای کولرگازی مارک مدیای شما پیش نخواهد آمد و برای اطمینان بیشتر و راحت شدن خیال شما ضمن تاکید بر کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط متخصصان حرفه‌ای مرکز تعمیرات مجاز مدیا، تمامی خدمات و تعمیراتی که انجام شده به مدت شش ماه ضمانت می‌شوند.

نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا آیا فروشنده قطعات است؟

در جواب این سؤال که آیا نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا فروشنده قطعات آن است یا نه؟ باید گفت که کلیه قطعاتی که در انبارهای تعمیرگاه موجود می‌باشد برای مصرف داخلی تعمیرکاران و متخصصان در نظر گرفته شده و تحت هیچ شرایطی قطعات به صورت جداگانه به مشتری فروخته نمی‌شوند.  

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج

چه مشکلاتی در کولرگازی‌ها نیاز به تعمیررا ایجاد می‌کنند.

۱.کار نکردن فن کولرگازی ۲.خرابی فن موتور کولرگازی ۳. خاموش شدن ناگهانی کولرگازی ۴. قدرت کم پرتاب باد ۵. یخ زدن کولرگازی در تابستان ۶. کثیف بودن بلوور فن ۷. تنظیم نبودن گازمبرد دستگاه ۷. داغ شدن موتور کولرگازی ۸. نرفتن کولرگازی روی موتور و غیره که باید تمامی این تعمیرات همچنین نصب و راه اندازی کولرگازی توسط افراد مجرب و حرفه‌ای انجام شود سرویس پنل داخلی کولرگازی را جدی بگیرید و به طور مرتب انجام دهید زیرا در صورت سهل انگاری هزینه‌های بیشتری به بار خواهد آورد، نظافت کندانسور نیز معمولا یک بار در سال در اوایل تابستان انجام می‌شود ولی باید توجه داشته باشید که تمامی این مراحل باید توسط تکنیسین‌های مجرب و حرفه‌ای صورت گیرد، تمیز کردن کندانسور کولرگازی به کاهش مصرف برق نیز کمک کرده و هزینه‌های شما را پایین نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج می آورد. 

خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا 

مرکز تخصصی تعمیرات مجاز کولرگازی مدیا همیشه جهت ارائه خدمات در زمینه انواع لوازم خانگی برقی مدیا مانند، یخچال فريزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، کولرگازی و غیره آماده بوده و خدمات تعمیر کولرگازی از قبیل، سرویس سالیانه، نصب و راه اندازی، تعویض خازن، رفع نشتی لوله‌ها، تعمیر برد، تعمیر اینورتر، رفع گرفتگی درین، تعویض بلوور فن یا پروانه، شارژ گاز، سرویس کندانسور، تعویض کمپرسور را انجام می‌دهند و به شما اطمینان می‌دهیم که لوازم خود را مانند روز اول خرید از ما تحویل خواهید گرفت. می‌توانید جهت تعمیر لوازم خانگی برقی خود بالاخص کولرهای گازی مدیا در هر مکانی از کرج و حومه در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس حاصل فرمایید. 

راه‌های برقراری ارتباط با مرکز تعمیرات مجاز کولرگازی مدیا 

شما هر زمان با مشکلات معمول کولرگازی مدیا مواجه شدید نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا در کرج با مشاوران و همکاران ما درمراکز تخصصی تعمیرات مجاز مدیا تماس حاصل فرمایید در صورت نداشتن شماره می‌توانید با 118 محل سکونت خود تماس گرفته و شماره نمایندگی تعمیر کولرگازی مدیا را درخواست نمایید، متخصصان ما از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۸ بعد از ظهر جهت ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی در آنجا حضور دارند همچنین می‌توانید در24 ساعت شبانه روز و به صورت آنلاین، از طریق فرم درخواست سرویس آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید،نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج تا در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود. رسیدگی به درخواست های آنلاین در درجه اول اولویت قرار دارند همچنین از این طریق از 10٪ تخفیف ویژه برخوردار می‌شوید. 

نمایندگی سوزان کرج -نمایندگی یخچال سوزان کرج-نمایندگی آبگرمکن سوزان در کرج -پکیج سوزان

نمایندگی پلار در کرج – نمایندگی یخچال پلار در کرج -نمایندگی آبگرمکن پلار در کرج-فروش بخاری

تعمیرات کولرگازی مدیا در کرج

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در کرج

نمایندگی بوتان شهریار وحیدیه فردوسیه جعفریه باغستان اندیشه شهرستان شهریار تعمیرات آبگرمکن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
تماس فوری