دسته‌بندی نشده

تعمیر پکیج در کرمانشاه -بوتان ایران رادیاتور تاچی مگاترم لورچ بارلی ایساتیس اریستون

تعمیر پکیج در کرمانشاه-نمایندگی پکیج در کرمانشاه

 تعمیر پکیج کرمانشاه -نمایندگی پکیج در کرمانشاه را در حد ابتدایی و مشکلات ساده ایی که خود شما هم قادر به تعمیر آن‌ها هستید آشنا کنیم.
تعمیر پکیج بوتان ایران رادیاتور تاچی مگاترم لورچ بارلی ایساتیس اریستون در مناطق بیست و دو بهمن – حافظیه — برق – باغ نی-دولت آباد – فرهنگیان فاز یک – مسیر نفت – شهرک امام خمینی – وکیل آقا – تاکسیرانی – اربابی – سنجابی – سیده فاطمه – شهرک اسلامی – گمرک – پمپ گازوئيل-شاطرآباد به محدوده پست شهید قندی – کیهانشهر- جعفر آباد- آریاشهر- فدک – بسیج – كل هواس – رشیدی – بعثت – فیض آباد جلیلی – ملاحسینی – پرزه دماغ – دانشکده کشاورزی-بهار – شریعتی بازرگانی – خیابان شهید جعفری (کسری) – خیام – صادقیه – منزه – فردوسی – سعدی – شهید نامجو – سرچشمه – سراب قنبر- کاشانی- معلم شرقی – فاطمیه – اشرفی اصفهانی – ناصری – مصوری – معلم غربی-مسكن –ظفر- فرهنگیان فاز دو- طاقبستان – کارمندان – پردیس- تکاور – پرواز – جهاد- جوادیه – نساجی – شهید موسی کلانتری (نصر) – شهید رجایی – مخابرات ارتش – دانش-الهیه – دادگستری – شهید نجفی – چقاميرزا فاز دو- بهداری – شهرک رسالت – ولایت – میدان رسالت – اتوبو اسرانی – چقامیرزا-معلم – تعاون – بلوار طاقبستان – باغ ابریشم – حکمت آباد – آناهيتا – گلها – چقاکبود- سرخه ليژه – دانشگاه رازی و علوم پزشکی-پردیس- نقلیه – زیبا شهر- صایونی – ژاندارمری – آزادگان – ده مجنون – صدرا – چمن زين العابدین – متخصصین

نمایندگی پکیج در کرمانشاه

تعمیر پکیج بارلی در کرمانشاه

قبل از هر چیزی درباره تعمیر پکیج دیواری باید بگویم که پکیج دیواری برای عملکرد صحیح به چهار عنصر آب، برق، اکسیژن و گاز (گازوئیل) نیاز دارد.
در ابتدا باید بگویم که زمانی که آب پکیج تامین نشود پکیج نمی‌تواند روشن شود و اما چگونه بفهمیم که آب به میزان لازم رسیده است یا خیر؟ در همه پکیج‌های دیجیتال به واسطه ال سی دی کوچک روی صفحه و در پکیج‌های آنالوگ هم به کمک همان عقربه فشار که روی دستگاه قرار دارد متوجه می‌شوید در این حالت باید درجه و مقدار آن روی یک تا یک و نیم بار باشد و سپس می‌توانید آب آن را ببندید.

 

سرویس پکیج در کرمانشاه

در مرحله بعدی تعمیر پکیج دیواری باید برق آن را بررسی کنید که وصل باشد و یا اینکه دو شاخه از پریز جدا کرده و برعکس آن را وصل کنید چرا که بعضی از پکیج‌ها روی فاز و نول حساس اند.نمایندگی پکیج در کرمانشاه
در این مرحله از تعمیر پکیج در کرمانشاه باید گاز را بررسی کنید و از باز بودن آن مطمئن شوید.
و اما اکسیژن که یکی از موارد مهم در احتراق است را هم باید در نظر بگیرید چرا که در برخی موارد فن‌ها دچار مشکل می‌شوند و احتراق به صورت درست صورت نمی‌گیرد و باعث آسیب جدی به شما خواهد شد.
برای تعمیر پکیج دیواری زمانی که فن‌ها از کار افتاده اند می‌توانید بالای پکیج را مشاهده کنید که دارای دو دریچه با درپوش‌های پلاستیکی می‌باشد، شما می‌توانید درپوش‌ها را باز کرده و دود کش را وصل کنید و مواظب باشید که دودکش کوچک ترین نشتی نداشته باشد.

نمایندگی پکیج در کرمانشاه

معرفی پکیج و شناسایی قطعات شوفاژ دیواری

 

پکیج شوفاژ دیواری دستگاهی است برای گرمایش رادیاتورها و آب مصرفی البته بر خلاف سیستم موتورخانه که برای گرمایش مجموع واحدهای یک آپارتمان به کار میرفت ولی دستگاه پکیج شوفاژ دیواری معمولا برای گرمایش یک واحد مسکونی به صورت مجزا به کار می‌رود.نمایندگی پکیج در کرمانشاه

مزایای پکیج شوفاژ دیواری به نسبت موتورخانه های

مشخص بودن مصرف سوخت و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری سیستم گرمایشی هر واحد مسکونی، در صورتی که در سیستم موتورخانه کل مجموع واحدهای یک آپارتمان به یک اندازه باید هزینه سوخت و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه را پرداخت کنند و در این حالت حتی اگر شما یک ماه مسافرت بوده و از سیستم گرمایشی استفاده نکنید هم می‌بایست این هزینه ها را پرداخت کنید.

نمایندگی پکیج کرمانشاه

از دیگر مزایای پکیج نسبت به موتورخانه این است که اگر یک پکیج در یک مجتمع خراب شود فقط یک واحد مسکونی درگیر می‌شود و این در سیستم موتورخانه اگر اتفاق بیفتد تمام واحدهای یک آپارتمان درگیر این مشکل خواهند شد.
یکی دیگر از مزایای پکیج دیواری را می‌توان تعمیر و نگهداری آن دانست زیرا به دلیل سادگی ساختار این دستگاه معمولا مصرف کنندگان پکیج دیواری تا حدودی خودشان توانایی تعمیرات آن را دارند ولی در سیستم موتورخانه به هيچ عنوان امکان تعمیر افراد غیر متخصص وجود ندارد.

کد خطا و یا ارور پکیج چیست؟

کد خطای پکیج دیواری به علائمی گفته می‌شود که توسط برد الکترونیک برای عیب یابی مشکل دستگاه به ما نشان داده می‌شود، ولی اگر بخوام شفاف‌تر توضیح بدم به این صورته :

برد الکترونیک پکیج دیواری که به عبارتی مغز دستگاه می‌باشد رروی عملکرد تمام قطعات پکیج نظارت دارد، این نظارت بوسیله سنسورهایی صورت می‌گیرد که در نقاط مختلف پکیج وجود دارد و در مواقع بروز مشکل در قسمتی از پکیج برد کنترل توسط این سنسورها به وجود عیب پی برده و برای اینکه به مصرف کننده اطلاع دهد که عیب مورد نظر از کدام قسمت می‌باشد اگر پکیج دیجیتال باشد با مشخص کردن حروف و اعداد لاتین روی نمایشگر و اگر پکیج آنالوگ باشد بوسیله چشمک زدن برخی از چراغ ها اطلاع می‌دهد.

 

تعمیر پکیج تاچی در کرمانشاه

دوستان عزیز همانطور که همیشه عرض کردم بررسی کد خطای پکیج و یا به عبارتی ارور پکیج اولین مرحله از انجام تعمیرات پکیج کرمانشاه می‌باشد. این بدان معناست که در صورت بروز هر مشکل در پکیج دیواری خود قبل از انجام هر اقدامی شما می‌بایست دقت کنید آیا کد خطا مشخص شده است یا خیر !نمایندگی پکیج در کرمانشاه
پس اولین گام از مراحل اولیه شناسایی عیب در پکیج دیواری بررسی ارور پکیج میباشد.

 

تعمیرگاه پکیج در کرمانشاه

پس همونطور که گفتم کد خطا و ارور اکثر پکیج های دیواری معمولا به دو صورت به ما اعلام می‌شود :
در پکیج های آنالوگ کد خطا و یا ارور با چشمک زدن چراغ های سبز رنگ روی پانل که اعدادی از 30 تا 80 دارا می باشد مشخص می‌شود. البته بهتره این چشمک زدن را با مواقعی که آبگرم باز می‌باشد اشتباه نگیرید. به عنوان مثال کد خطا در پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ به این صورته که یک و یا چند چراغ به طور همزمان روی عدد خاصی چشمک می‌زنند و شما با بررسی اعداد این چراغ ها و مراجعه به لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور به بررسی دقیق این خطاها می‌پردازید.
البته اگر احساس می‌کنید این مدل از پکیج ایران رادیاتور عیب یابی سختی دارد در عوض به همون اندازه شناسایی کد خطای پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال راحت می‌باشد. ارور پکیج ایران رادیاتور دیجیتال توسط اعداد لاتین کنار حرف E که در مواقع بروز مشکل روی نمایشگر مشاهده می‌شود و جهت عیب یابی نیز به همون طریق که عرض کردم یعنی مراجعه به  کد خطای پکیج ایراد را بررسی نمائید.نمایندگی پکیج در کرمانشاه

 

پکیج نوعی از سیستم گرمایشی است که میتوان آن را در خانه ها استفاده کرد و جایگزین مناسبی برای موتورخانه است. پکیج ها دارای دو حالت زمستانه و تابستانه هستند که می شود آن را برای هر فصل تنظیم کرد. در تابستان عملکردی شبیه آبگرمکن دارد ولی در زمستان به دلیل استفاده از شوفاژ و فن کوئل ها و … همیشه روشن است و محیط را گرم می کند.نمایندگی پکیج در کرمانشاه

پکیج ها مزایای زیادی داند که از جمله مهم ترین آن ها نصب و سرویس در محل و استفاده آسان از آن می باشد.

تعمیر پکیج دیواری و زمینی کرمانشاه

 

پکیج های دیواری و زمینی 4 نوع دارند که در ادامه مدل های آن را بررسی می کنیم:
نمایندگی پکیج در کرمانشاه

پکیج گازی : اغلب این پکیج ها بدون سر و صدا هستند که می توان در فضای خانه از آن استفاده کرد. اغلب به صورت دیواری و زمینی تولید می شوند.

پکیج برقی : پکیج برقی بدون سر و صدا کار خود را انجام می دهند و به دو صورت دیواری و زمینی استفاده می شوند.

در آپارتمان ها و فضای مسکونی خانه که اکثرا پکیج ها در آشپزخانه یا بالکن نصب می شوند از دو نوع پکیج برقی و گازی استفاده می شوند.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمانشاه

 

 

پکیج گازوئیلی : این مدل از پکیج ها به صورت زمینی تولید می شوند و می توان از آن ها خارج فضای مسکونی خانه یا در موتورهانه استفاده کرد.

پکیج دوگانه سوز : این مدل پکیج هم مانند پکیج گازوئیلی بیرون از فضای خانه و در موتورخانه استفاده و نصب می شوند.

قطعات تشکیل دهنده پکیج دیواری و زمینی

در ادامه برخی از قطعات تشکیل دهنده پکیج را برای شما آورده‌ایم. در تعمیر پکیج و سرویس آن، یکی از مواردی که توسط سرویسکار و یا تعمیرکار پکیج بررسی می‌شود؛ سلامت قطعات زیر است. در صورتی که هرکدام از آن‌ها دارای مشکل باشد، آن قطعه تعویض یا تعمیر خواهد شد.

  • برد پکیج: وظیفه اصلی برد، ایجاد ارتباط میان قطعات متفاوت پکیج و همچنین کنترل LCD نمایشگر اطلاعات پکیج است. در صورتی خرابی هریک از ترانس‌ها یا ICهای به‌کار رفته بر روی برد، عملکرد پکیج شما مختل خواهد شد.
  • پمپ سیرکولاسیون: یکی از مشکلات ورودی آب پکیج، افت فشار آب در طول مسیر لوله‌کشی پکیج است. وظیفه اصلی پمپ سیرکولاسیون، ایجاد جریان آب با فشار ثابت است که علاوه بر کاهش نوسان دمای آب، در خروجی پکیج نیز آب فشار مناسبی داشته باشد.

 

تعمیر پکیج بوتان در کرمانشاه

 

  • جرقه زن: وظیفه این قطعه روشن کردن پکیج است. درصورت خرابی آن، امکان روشن کردن پکیج نیست و برای تعمیر پکیج باید این قطعه را که قیمت چندانی هم ندارد، تعویض کرد.
  • شیر اطمینان: پکیج مانند هر سیستم دیگری، تا حدی توانایی تاب‌آوری در برابر فشار آب و دمای آب دارد. در صورتی که فشار آب یا دمای آن بیش از اندازه شود؛ شیر اطمینان فعال شده و پکیج از آب تخلیه می‌شود.
  • شیر پر کن: وظیفه تامین آب مورد نیاز پکیج از لوله آب سرد، بر عهده شیر پر کن است.
  • فلو سوئیچ: در صورتی که در خانه یا شرکت خود از رادیاتور شوفاژ استفاده می‌کنید، قطع و وصل آب جاری در رادیاتور، بر عهده فلو سوئیچ است.نمایندگی پکیج در کرمانشاه
  • تعمیر پکیج در کرمانشاه تعمیر پکیج در کرمانشاه تعمیر پکیج در کرمانشاه تعمیر پکیج در کرمانشاه تعمیر پکیج در کرمانشاه نمایندگی پکیج در کرمانشاه نمایندگی پکیج در کرمانشاه نمایندگی پکیج در کرمانشاه نمایندگی پکیج در کرمانشاه نمایندگی پکیج در کرمانشاه

هزینه تعمیر پکیج چقدر است؟

چندین مورد بر تعرفه تعمیرات پکیج در کرمانشاه، اثرگذار است؛ از جمله قطعاتی که خراب شده‌اند و نیاز به تعویض یا تعمیر دارند. نرخ اتحادیه برای تعمیر پکیج در سال 1400 که به طبع از سال 99 بییشتر شده است. همچنین، هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار پکیج در کرمانشاه  به منزل یا محل مدنظر شما، بر قیمت تعمیر پکیج کرمانشاه اثر می‌گذارد.

در ادامه، قیمت تقریبی برخی از خدماتی که برای تعمیرپکیج کرمانشاه  ارائه می‌شود را آورده‌ایم. این مورد را در نظر داشته باشید که مثلا در شهری مانند کرج، هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار و اجرت او بیشتر از باقی شهرها است؛ و به همین دلیل، تعمیر پکیج کزمانشاه، قیمت بیشتری نسبت به تعمیرپکیج در دیگر شهرها دارد.

تعمیر پکیج در کرمانشاه بوتان ایران رادیاتور تاچی مگاترم لورچ بارلی ایساتیس اریستون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
تماس فوری