دسته‌بندی نشده

پکیج مرکوری ساخت کجاست؟کیفیت پکیج مرکوری-10 نکته مهم پکیج مرکوری که باید

پکیج مرکوری ساخت کجاست؟

پکیج مرکوری ساخت کجاست پکیج‌های پرطرفدار شرکت مرکوری از بهترین‌های این صنعت می‌باشند که ساخت کشور ایتالیا هستند. این پکیج‌های بی نظیر دارای کارایی عالی می‌باشند زیرا در ساخت آنها از قطعات اصلی و اورجینال بهره گرفته شده؛ پس در نتیجه با تنوع زیاد و کیفیت عالی و فوق العاده‌ای که  این پکیج‌ها دارند بسیار پرطرفدار می‌باشند. همچنین شایان ذکر است که این پکیج از مصرف سوخت و هدر دادن انرژی کمتری در جهت تامین سیستم آب گرم مصرفی و گرمایشی برخوردار است و در رده محصولات کم مصرف قرار می‌گیرد. وجود این مزیت در پکیج‌های منحصر به فرد این برند خوشنام بیشترین سازگاری را برای سیستم گرمایش و نمایندگی پکیج گلدایران در کرج  از کف دارا می‌باشد.

کیفیت مرکوری

بکیج چيست و انواع مختلف آن را چطور باید دسته بندی کنيم؟ 

پکیج یک وسیله رایج و گرمایشی می‌باشد در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه های پر طرفدار از مزایای عالی برخوردار می‌باشد. مانند: ایجاد فضای کم، ایمنی بالای دستگاه و به صورت  مجزا مورد استفاده قرار گرفتن آن در هر واحد مسکونی مختص به خود اشاره کرد. که اینگونه می‌تواند جایگزین مناسبی برای آبگرمکن های ایستاده و دیواری باشد. همچنین از همه مهمتر، مصرف سوخت مناسب و بهینه در این دستگاه باعث شده است از محبوبیت بسیار زیادی  از سوی ارگان ها و مردم قرار بگیرد عیب یابی پکیج مرکوری به طور کامل با تاسیسات بابامرادی.

10 نکته مهم هنگام خرید پکیج های دیواری

توجه داشته باشید که پکیج دیواری که انتخاب و خریداری می‌کنید  با فضای ساختمان شما هماهنگ  باشد. همچنین لازم است که هنگام خرید پکیج دیواری، پکیج خود را مناسب با متراژهای زیر انتخاب نمایید:

1_  زیر بنای 150 متر توان پکیج 26 کیلو وات.

2_  زیر بنای 240  متر تا 400 متر توان پکیج 35 کیلو وات.

اما در مناطقی که به ارتفاع از سطح دریا ارتفاع زیادی دارند، چگالی موجود در هوا کم می‌شود. در این صورت ظرفیت مبنای پکیج مناسب با نسبت چگالی هوا در محل به چگالی هوا در سطح دریا مقایسه می‌یابد.

مزیت های عالی پکیج های مرکوری

1 تامین آنی آب گرم مصرفی. 2 حفاظت از محیط زیست. 3 عدم نیاز به عایق­کاری. 4 کاهش حجم لوله کشی. 5 سهولت در راه اندازی آن. 6 اشغال فضای کمتر. 7 سروصدای کمتر در حین کار. 8 تنوع در مدل­ها. 9 راندمان بالاتر. 10 ایمنی بالاتر. 11 قابلیت کارکرد با فشار آب گرم. 12 دارای فن برای خروج گازهای خطرناک. 13 دارای سیستم ضد یخ برای فصل زمستان.14 سیستم ضد گرفتگی دودکش.15 استفاده از دودکش دو جداره.

حسگر شعله در پکیج ها چگونه کار می‌کند؟

پکیج مرکوری ساخت کجاست حسگرهای شعله در پکیج ها شباهت بسیار زیادی به الکترود در جرقه زن می‌باشد. این عمل از راه نوک موجود در الکترود با شعله مستقیم در ارتباط است. برخورد نمودن شعله با حسگر آن باعث می‌شود که جریان ضعیف و ناچیزی از بین بدنه مشعل الکترود عبور نماید. جالب است بدانید که در این فرآیند، شعله یک رسانای بسیار ضعیفی می‌باشد و وظیفه این را دارد تا الکترونها را حمل نموده و به حسگرهای شعله برساند. 

چند مدل از بهترین برندهای پکیج ها

پکیج های بسیار زیاد با تنوع گوناگون در بازار موجود هستند. که هر کدام از کیفیت های کم و زیاد و کارایی عالی و بد برخوردار هستند. از تولیدات داخلی می‌توان به برندهای مرکوری و مرکوری اشاره کرد که نامی آشنا برای شما می‌باشند.  که دارای طرفدارن زیادی نیز است که کیفیت شرکت مرکوری برایشان ثابت شده است. همچنین برندهای خارجی نیز در سطح بازار هستند که طرفدارن مختص به خود را دارد.نمایندگی ال جی در کرج  دو مورد از بهترین ها برند مرکوری و مرکوری می‌باشند که  سال هاست برای طرفداران خود ثابت شده اند. این برندها دارای کیفیت بی نظیر و قابلیت های عالی می‌باشد که بی رقیب باقی مانده اند.

شرکت صنعتی مرکوری

بدون شک نام و برند مرکوری را همه ما شنیده‌ایم و با کیفیت و سازنده آن آشنایی داریم. برند مرکوری از شرکت‌های بسیار قدیمی ایران می‌باشد مانند: مرکوری. این برند خوشنام کار خود را با تولید و ساخت بهترین آبگرمکن های دیواری و مخزنی آغاز کرد. شرکت مرکوری اکنون تبدیل به یکی از شرکت های بزرگ شده است. که توانسته است  سطح کیفیت محصولات خود را به قدری بالا ببرد  که صادرات خوبی به کشورهای منطقه داشته باشد. شرکت نامی مرکوری مانند مرکوری نمایندگی‌های بسیار زیادی برای تعمیر پکیج مرکوری و همچنین انجام اقدامات لازم برای سرویس پکیج مرکوری را در سطح کرج و حومه آن دارد. 

پکیج های مرکوری 

یکی از برندهای غیر ایرانی که از طرفداران زیادی برخوردار است پکیج مرکوری می‌باشد. که بسیار با کیفیت و کم مصرف بوده و محبوبیت زیادی دارد. همانطور که می‌دانید برند مرکوری نیز مانند برند مرکوری شرکتی ایتالیایی می‌باشد. تمامی  محصولات این کمپانی در ایران برای شما در دسترس است. برند مرکوری با بیشتر از 80 سال سابقه کار و تولید در زمینه تولید محصولات با کیفیت توانسته نامی درخشان ثبت کند. پکیج‌های ارائه شده توسط شرکت مرکوری در ایران شامل مدل‌های:  GENUS X، HSX، ALTEAS X، CARES X، CLAS X می‌باشد که در حجم‌ های مصرفی 22000، 24000، 30000 و 35000 در بازار موجود می‌باشند.

پکیج های مرکوری 

یکی دیگر از بهترین برندهای خارجی پکیج مرکوری می‌باشد. دفتر اصلی این کمپانی در آلمان می‌باشد که محصولات عرضه شده توسط برند مرکوری از کیفیت عالی و زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند.

 اگر سری به مغازه‌های فروش لواز خانگی بزنید مطمئن باشید که چند محصول برند مرکوری را مشاهده خواهید کرد. قابل ذکر است که نمایندگی مرکوری در کشور عزیزمان ایران شرکت تاش می‌باشد. پکیج مرکوری ساخت کجاست این شرکت محصولات شرکت مرکوری را ضمانت می‌کند و همچنین به ارائه خدمات پس از فروش آن می‌پردازد. پکیج‌هایدعالی مرکوری در دو مدل: کامفورت و اکسکلوسیو با ظرفیت‌های 24000، 28000 و 35000 کیلوکالری در بازار وجود دارند. این پکیج‌ها می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌هایی که پشیمانی ندارد برای خرید برند غیر ایرانی باشند.

منبع انبساط  در پکیج چگونه کار میکند؟

پکیج مرکوری ساخت کجاست موجود در مدار گرمایش در یک جهت کاملا بسته شده به گردش و رفت و آمد در می‌آید. این کار باعث می‌شود تا بتواند به درستی گرمای جذب شده خود را در مبدل گرمایشی به سیستم انتقال دهنده گرمایشی ساختمان برساند. معلوم است که وقتی آب در یک ظرف بسته گرم شود چه عملی انجام پیدا می‌کند. به علت منبسط شدن آب و فشار به دیواره های ظرف اطراف سرعت می‌یابد. به همین سبب است که مدار گرمایشی یک مدار بسته‌ می‌باشد و در آن قطعه‌ای تعبیه می‌شود که آن را منبع انبساط می‌نامند.

پکیج های  مرکوری

یکی از برندهای معروف که تولید داخلی ایران می‌باشد پکیج  مرکوری است. کمپانی  مرکوری نیز شرکتی با بیش از نیم قرن تجربه عالی و درخشان در زمینه تولید و توزیع لوازم گرمایشی ساختمانی می‌باشد.

پکیج های مرکوری در چند مدل وجود دارند؟

پکیج‌های نامبروان مرکوری در مدل‌های: هیرو، آرتمن، آریان، آدنا و هرما که  دو مبدله هستند و دیجیتالی می‌باشند تولید شده است. و مدل آرا تک مبدله می‌باشد.

سنسور دود در پکیج ها

سنسور دود در پکیج‌ها از لحاظ شکل و ظاهر و همچنین  نوع عملکرد بسیار شبیه به کلید حرارتی می‌باشد. اما این سنسور دود در دمای بین 60 تا هشتاد درجه سانتی گراد کار کرده و عمل می‌کند. همچنین محلی که روی آن تعبیه شده است روی  دریچه‌های کلاهک تعدیل می‌باشد. تا اینگونه در صورت وارد شدن وسیله‌های آتش زا به داخل ساختمان کلید آن گرم شود و کنترل از روی قطع شدن و یا  وصل کردن یک مدار خبر بدهد.

کلید حد در پکیج ها چیست و چگونه کار می‌کند؟

کلید حد را در پکیج های جدید را با نام های مختلفی می‌شناسند: کلید حرارتی، کلید حد، لیمیت سوئیچ. کلید حرارتی یک قطعه بسیار ایمنی می‌باشد که روی مبدل یا در مسیر عبور خروجی آب از مبدل قرار می‌گیرد. وظیفه این کلید این می‌باشد که در زمان  گرم شدن بیش از اندازه پکیج، برای جلوگیری از  خطر و صدمه زدن پکیج مرکوری ساخت کجاست به قسمت های دیگر به برد کنترل خبر می‌دهد. اینگونه برد کنترل مشعل پکیج را خاموش می‌کند. تمامی این کارها توسط یک مدار برقی که در پکیج تعبیه شده است و در حالت‌های نرمال و حالت‌های خطر باز و بسته می‌شود گزارش داده می‌شود.

قطعات تشکیل دهنده پکیج ها چه نام دارند؟

کیت جرقه زن، هافن،  پمپ آب، شیر سه طرفه، ورودی شهر 2207 بوبین شیر گاز موجود در پکیج مرکوری، خروجی و ورودی ترانس منبع تغذیه آن، پرشر فن،  فیوز حد، ماژولار شیر گاز، یون حسگر،  فلو سنسور، گیج و پرشر آب دیجیتال، سوکت دیسپلی، NTC گرمایش و آب گرم مصرفی، ترموستات اتاقی.

مبدل حرارتی پکیج دیواری 

پکیج مرکوری ساخت کجاست لوله هایی مارپیچ وجود دارند که از طریق تعدادی از تیغه ها به هم‌ وصل شده اند. تا به این شیوه در برابر شعله‌های مشعل قرار گیرند. گمراهی شعله را به آب داخل خود انتقال دهند و به آنها مبدل حرارتی گفته می‌شود. در مبدل‌های موجود در پکیج دیواری معمولا از فلز مس استفاده شده‌ است تا رسانایی بهتری داشته‌ باشند. قابل ذکر است که  از نظر قیمت نیز ارزانتر می‌باشد. 

مبدل های حرارتی به چند گروه تقسیم می‌شوند؟

مبدل های حرارتی در پکیج های دیواری مرکوری  به دو دسته تقسیم می‌شوند:

1. تک ‌منظوره

2. دو منظوره

مبدل های تک‌ منظوره شامل:

مبدل های تک منظوره شامل یک ‌مسیر درست از حرکت سیال می‌باشد که فقط آب مدار گرمایشی از آن عبور می‌کند.

مبدل های دو منظوره شامل :

نمایندگی پکیج ایساتیس در کرج این مبدل ها شامل دو مسیر حرکت هستند که از داخل یکدیگر عبور خواهند کرد. این مسیرهای موجود در پکیج‌های مرکوری  برای آب مدار گرمایشی و همچنین  آب مدار مصرفی طراحی شده‌اند. قابل ذکر است که در مبدل‌های حرارتی به تعداد زیاد تیغ‌های متصل کننده به آنها فین می‌گویند. نکته مهمی که وجود دارد این است که هر اندازه تعداد پره‌های فین موجود بیشتر باشد گرمای زیاد‌تری را از شعله دریافت می‌کند. این تعداد از تیغه‌ها می‌تواند مسیر عبور را مسدود نموده و جریان دود را ایجاد کند. به همین دلیل است که در دستگاهای فن دار از مبدل‌هایی که تعداد پره‌های فین آن به نسبت دستگاه بدون فن بیشتر است استفاده شده است. تا در زمان ممکن و عمل کردن فن آن و همچنین خروج عملیات آتش زا با سرعت زیاد مقدار بیشتری از گرمای شعله جذب پکیج مرکوری ساخت کجاست مبدل شود.

وظیفه اصلی بردها در کنترل پکیج ها

در پکیج های موجود در بازار بردهایی که در آن تعبیه شده اند وظیفه دارند نسبت به شرایط موجود توسط سنسور عمل کنند. دما و برنامه‌های ذخیره شده در این بردها به قطعات موجود مانند: پمپ، شیر گاز، جرقه زن، فن و شیر سه راهه آن دستور عمل کردن صادر می‌کنند. همچنین در بعضی از بردها می‌توان تغییراتی به نسبت شرایط مصرف کننده ایجاد نمود.
نمایندگی پکیج مرکوری در کرج

گاز موجود در پکیج ها چه می‌شود؟

پکیج مرکوری ساخت کجاست گازهای موجود در پکیج‌ها پس از خروج از شیر کنترل گاز به چند راه می‌رسند. چند راه وظیفه دارد گاز وارد شده به خود را بین نازل‌های موجود تقسیم‌ نماید. که دهانه خروجی نازل به اندازه و حد نوع گاز و فشار گاز مشعل تغییر کند. این کار و تعبیه نمودن آن  به عهده کارخانه سازنده پکیج می‌باشد. به هنگام خروج گاز سوراخ نازل آن به علت کم و کوچک  شدن قطر آن، مسیر حرکت و سرعت آن را سرعت می‌بخشد.  پس در نتیجه وارد گلوگاه پره‌های مشعل می‌شود. در این قسمت مقداری هوا وجود دارد که به آن هوای اولیه گفته می‌شود. این هوا با گاز مخلوط شده است  تا رقیق تر و شفاف تر شود. سپس پس از مخلوط شدن گاز موجود با هوا در دهانه ورودی تیغه مشعل پکیج، تا انتها مشعل ادامه پیدا می‌کند. این عمل انجام شده برای هر چه بهتر مخلوط شدن گاز و هوا و تنظیم آن بسیار مناسب تر است.

پمپ سیرکولاتور در پکیج های مرکوری برای چه چیزی استفاده می‌شود؟

این پمپ‌ها برای گردش و چرخیدن آب و همچنین مقابله کردن  با مقاومت بسیار زیاد در مسیر گردش آب استفاده می‌شوند. که در سیستم‌های ‌گرمایی موجود در مبدل از یک پمپ سیرکولاتور استفاده شده است. در این پمپ با استفاده نمودن از نیروهای گریز از مرکز با گردش یک پروانه‌ی داخل پمپ به 6 گردش در می‌‌آید. میزان حد و جابجایی آب را در یک پمپ به نسبت پمپ دیگر تغییر می‌کند. در پکیج ها هر پمپ به صورت دور ثابت و متغیر استفاده می‌شود. در صورت نیاز به تعمیر دیگر نگران نباشید و فقط با متخصصان ما در سایت تاسیسات بابامرادی تماس بگیرید.

عمل NTC و  PTC در پکیج ها چه هنگام به وجود می آیند؟

 اگر با بالا رفتن دما و گرمای آن، مقاومت دمای موجود در پکیج‌ها کم شود به آن NTC می‌گویند. ولی اگر با بالا رفتن دما مقاومت آن هم افزایش پیدا کند به آن PTC گفته می‌شود. عمل NTC  به دو روش تقسیم می‌شوند که به آنها مستغرق و سطحی می‌گویند. NTC های مستغرق در مسیر عبور جریان آب قرار می‌گیرند و به همین سبب اختلاف کمتری بین دمای واقعی آب و دمای گزارش شده می‌باشد اما  در پی تست کردن آن لازم است آب مدار را تخلیه نمود.

کلید فشار آب

تعمیر پکیج مرکوری در کرج  میزان  فشار آب در داخل سیستم گرمایشی پکیج‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا هنگامی که آب را گرم می‌کنیم به این کار عمل تبخیر می‌گویند. در این صورت  برای جلوگیری و رفع از این حالت روش حبس آب در یک ظرف بسته انجام می‌شود. وجود این فشار در آن ظرف می‌تواند نقطه تبخیر آب را بالا ببرد. همچنین برای اطمینان  خاطر شما از وجود آب در سیستم پکیج به طور کامل به فشار آن نیاز داریم. در پکیج‌ها برای اطمینان از وجود آب در سیستم قطعه‌ای بنام کلید حداقل فشار آب تعبیه طراحی شده است که مستقیم به مدار آب گرمایی متصل می‌باشد.

نوعی از مغزی شیر پرکن در پکیج های مرکوری

همانطور که می‌دانید مدار تعبیه شده آب سیستم گرمایشی یک مدار بسته است. برای عمل  آبگیری این مدار نیاز است تا یک کانال ارتباطی با آب مصرفی در پکیج ها  وجود داشته باشد. با توجه به محدودیت های فشار در سیستم گرمایشی موجود در این کانال ارتباطی، به یک شیر کنترل کننده نیاز داریم. که به این قسمت شیر پرکن گفته می‌شود. این شیر درهنگام راه‌اندازی و شروع به کار و همچنین در کمبود آب سیستم گرمایشی باز می‌شود. تا بتواند از مدار مصرفی آب وارد مدار گرمایشی آن شود. شیر پرکن  پس از رسیدن به فشار، به 1/5 بار بسته می‌شود. قابل ذکر است که این شیر می‌تواند برقی باشد و دیگر نیازی به تحریک مکانیکی شیر پیدا نشود.نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

شیر اطمینان سه بار در پکیج‌های مرکوری

با وجود آب گرم و با فشار در سیستم گرمایی آن، پکیج‌ها  به یک سوپاپ اطمینان نیاز دارند. تا بتوانند در صورت بالا رفتن و فشار آوردن در مدار موجود قبل از ایجاد مشکل و خرابی، آب اضافه آن را تخلیه کند. شرکت ایتالیای مرکوری  برای انجام این عمل عالی یک شیر اطمینان در نظر گرفته است و آن را تعبیه نموده است. این  شیر اطمینان در پکیج  از یک سو به مدار گرمایی متصل شده است. همچنین از سویی دیگر به فضای خارجی دستگاه متصل است. 

کیفیت مرکوری

سوپاپ پکیج در کجا قرار دارد؟

پکیج مرکوری ساخت کجاست سوپاپ موجود در پکیج مرکوری در روی  شیر اطمینان آن و روی دریچه آن قرار دارد. سوپاپ تعبیه شده با یک فنر به سمت دریچه ورودی پکیج وصل شده است. که اگر فشار وارده به  پشت سوپاپ به 3 بار برسد دریچه آن  فوری باز می‌شود و آب اضافه و موجود به بیرون دستگاه هدایت می‌شود. همچنین بر روی شیر اطمینان پکیج مرکوری یک دسته گردانی تعبیه شده است. تا شما بتوانید در صورت نیاز دریچه آن را به صورت دستی باز کنید.

خرابی پکیج ها چه دلایلی دارد؟

اختلال و مشکل در پکیج‌ها دلایل بسیار زیاد و مختلفی دارد. که باعث خرابی و اشکال در کارکرد و همچنین ایجاد نقص در پکیج‌ها می‌شود. هر چه بیشتر در مورد کارایی و نحوه قرار گرفتن سیستم داخلی انواع گوناگون پکیج ها اطلاعات داشته باشیم بهتر است. حتی راحت تر می‌توانیم درکی بهتر از علت و سبب خرابی پکیج‌ها داشته باشیم. همچنین در نظر داشته باشید که پکیج‌ها به دو گروه دیواری و یا زمینی تقسیم شده‌اند که سیستم‌های متفاوت و جداگانه‌ای نیز دارند.

چند نمونه از دلایل خرابی پکیج‌ها

مشکلاتی که ممکن است در سیستم گاز رسانی و همچنین سیستم خروج محصولات احتراق پکیج ها پدیدار شوند عبارتند از: فن یا کلاهک تعدیل، شیر کنترل گاز، مشعل، جرقه زن، و همچنین سیستم یونیزاسیون می‌باشد. همچنین این مشکلات در سیستم هیدرولیکی پکیج عبارتند از: پمپ، مبدل اصلی و ثانویه هستند.پکیج مرکوری ساخت کجاست  همچنین مشکلات سیستم کنترلی نیز پکیج عبارتند از: کنترل, کنترلرهای فشار و جریان آب آن، سنسورهای دما، و یا NTC ترموستات حد. ولی جای هیچ نگرانی نیست ما در سایت تاسیسات بابامرادی برای تمامی این مشکلات راه حل داریم.

کلاهک تعدیل در دستگاه بدون فن، پکیج های مرکوری

در پکیج های مرکوری  بدون فن خروج و دود کلاهک تعدیل از محفظه احتراق به مجرای خروجی کنترل می‌شود. همچنین وظیفه دیگر این کلاهک تعدیل در پکیج مرکوری این است که که محصولات احتراق و آتش زا را از دودکش خارج کند. اگر این عمل انجام نشد وظیفه دارد تا دستگاه را متوقف کند.

وجود محفظه احتراق در دستگاهای فن دار

پکیج مرکوری ساخت کجاست این محفظه اتاقکی می‌باشد که به شکل یک کابین ساخته شده است و عمل احتراق و عوض نمودن  نمایندگی پگیچ مرکوری در کرج  در آن صورت می‌گیرد. وجود این کابین برای حفاظت کردن از مسیر هوا ساخته شده است. تا زمانی که پکیج مرکوری به روش روم سیلد نصب می‌شود هوای مورد نیاز از محوطه نصب شده در دستگاه تغذیه نمی‌شود. پس کلیه اتصالات موجود در بین ورق‌های آن، و درب محفظه احتراق باید به شیوه درزبند باشد. تا زمان کار فن، هوای محوطه وارد محفظه احتراق آن نشود.

کیفیت مرکوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
تماس فوری